Push meldingen in Chrome na een aantal seconden laten verdwijnen: hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Alle push meldingen die ik krijg blijven maar staan als ik ze ontvang en mijn browser open. Hoe en waar kan ik instellen dat ze na enkele seconden verdwijnen? Nu moet ik ze steeds handmatig sluiten. Erg onhandig. En als ik mijn browser open staan er nog al wat van Twitter en Tweets die ik gemist heb. Graag hulp. Dank.
 
Je bent niet de enige met deze vraag.
Helaas is dit (nog niet) mogelijk.

Tardis
 
Ik heb eens even voor je rond gekeken. Wellicht toch eens proberen. Klik hier.

Notificatie. (les hiervoor in de plaats "meldingen")
Als je dan bij instellingen voor content bent kun je nog veel meer rotzooi uitschakelen.

Tip. Schrijf eerst wel even op wat je uitschakeld. Want als iets niet werkt wat je voorheen wel wilde hebben, kun je dat altijd terug vinden.

1234.JPG

melding.JPG

En deze Klik
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik allemaal. Maar daar geen functie om het aantal seconden dat je zo'n popup/pushmelding te zien krijgt kunt instellen...Je kunt het daar alleen maar uit en inschakelen en ik weet hoe dat moet.
 
Probeer het incognitomodus, incognitovenster, dan ben je er van af.
 
Dat kan in incognitovenster. Ziet er wat raar uit, is even wennen.

Chrome, ga naar drie puntjes rechtsboven in je scherm, klik dan op Nieuw incognitovenster.

Of druk op Ctrl+Shift+N

Probeer maar eens. Succes.
 
Het gaat er niet om dat de pushmeldingen helemaal verdwijnen, wat dit icognitovenster doet, maar dat ze na enkele seconde zichtbaar weer automatisch verdwijnen. En dat doet deze optie niet neem ik aan?
 
Daar ben ik dus niet naar op zoek, maar naar wat ik hierboven schreef.
 
En de manier waarop jij dat wilt gaat idd niet. Alleen je kunt het wel ontwijken.
 
Maar dan ben ik ze helemaal kwijt, en dat wil ik ook niet. Kan ik ze net zo goed uitschakelen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan