Google Crome, Gmail en Drive loggen uit na uitschakelen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapenEster

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2015
Berichten
29
We hebben problemen met de software van Google. Zowel Chrome, Gmail en Google drive loggen allemaal weer uit als Google Chrome word afgesloten of als de laptop wordt afgesloten.
Dit probleem hebben we niet met Chrome en Gmail als we Microsoft Edge gebruiken.

Al wat gezocht op internet maar daar kwam de oplossing niet naar boven.

Bij het inloggen staat aangevinkt dat er ingelogd moet blijven. Cookies staan aan.
Ook de browsergeschiedenis en alle cookies al een keer verwijdert helaas ook zonder resultaat.
Google Chrome is bijgewerkt.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
 
Hoi manamana,

Die heb ik al geprobeerd maar werkt helaas niet. Ook had ik de versie al gecontroleerd en die is up to date.
Gisteravond nog met ccleaner geprobeerd zoveel mogelijk rommel, cache, cookies, registry opgeschoond ed te verwijderen maar ook dat hielp niet.

Het vreemde is dat in Edge we wel ingelogd blijven in Google en Gmail.
Daarmee zou het het voor gmail wel opgelost zijn maar nog niet voor Google Drive. Elke keer als de laptop wordt uitgeschakeld wordt de Google Drive ook uitgelogd en dat is niet de bedoeling.
 
Synchronisatie staat ook aan.

het gaat om een laptop (HP) waar als browser Chrome wordt gebruikt, voor de mail Gmail en voor de cloud de Drive.
Als je chrome afsluit dan ben je uitgelogd uit Chrome zodra je Chrome weer opstart. Als je Chrome opstart ben je rechtsboven al ingelogd. Nu zie je rechtsbovenin wel het icoontje staan maar staat er "ontkoppeld" bij. Je moet dan weer opnieuw inloggen.
 
En heb je al bij instellingen gekeken en dan bij privacy en beveiliging?
Als ik mijn Chrome browser (op een Linux laptop) opstart ben ik gewoon ingelogd. Ik hoef dus niet handmatig in te loggen.

Bij mij is dit aangezet, hoe zit dat bij jou?
vhrome1.png

Start ik mijn Chromebook (laptop) dan moet ik wel inloggen.

Nu zie je rechtsbovenin wel het icoontje staan maar staat er "ontkoppeld" bij. Je moet dan weer opnieuw inloggen.
Even een screenshot?
 
Laatst bewerkt:
Specs laptop:
HP Pavilion !&
Processor AMD-550M
8GB
Windows 10

@route99. Helaas werkte dit ook niet.

@femke. Bij mij is hetzelfde aangezet als bij jou.

Vandaag merkte ik ook dat de onedrive ook ontkoppelt is. Het probleem zit dus niet alleen bij de Google progs.

Het begint er op te lijken dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen de enige oplossing gaat worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan