Aankoop game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

rednampt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2018
Berichten
3
Hallo mensen,


Mijn huidige pc heeft zijn werk goed uitgevoerd, maar het word toch tijd voor een nieuwe lijkt mij.

Nou heb ik niet zo heel veel verstand van pc's, en zou graag jullie mening lezen van wat ikzelf heb samengesteld. (als jullie iets samenstellen is des te beter!:p )


Wat ga ik ermee doen: De nieuwste games spelen en deze streamen etc.

Budget: 1700 á 1800 euro

Randapparatuur: Ik heb zelf al een muis & keyboard + beeldscherm.


Samenstelling op het moment : https://pcpartpicker.com/list/mdb2Bb


Alvast bedankt!

Rednampt
 
Ik zou in elk geval een ander moederbord kiezen, ik wil voor m'n verdriet nog geen MSI moederbord, videokaarten is een ander verhaal maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Verder zou ik geen 2,5" SSD kiezen maar een M2 type.
Voeding kan ook best minder maar daarop ga je weinig besparen...

Waarom kies je voor een 7e gen i7 tewrwijl je voor vrijwel hetzelfde geld een 8e gen i7 kunt pakken..?
Ik zou deze setup eens bekijken, dat zou mijn voorkeur zijn boven jouw lijstje.....
 
Ik zou voor deze SSD gaan in het M2 slot....interface is sneller als SATA...
Je hebt toch een 2 Tb ernaast draaien dus waarom je vasthoudt aan die 500 Gb SATA-SSD begrijp ik niet helemaal..?

Die Win 10 licentie zou ik ook heel snel uit je winkelwagentje halen want dat kan veel goedkoper ( scheelt € 85 ) als je hem bijv. hier besteld....
Verder ziet het er goed uit....
 
Ik ga de 500gb SSD gebruiken voor windows en games, de 2tb hardeschijf is voor werk en video's etc etc.


Heb de RAM nog veranderd, stond bij de moederbord dat het maar 2400mhz ondersteund, en assemblage toegevoegd. (schijfstation vergeten, deze toegevoegd :eek: )

Bedankt voor de W10 tip, mooie besparing! :thumb:

Zijn er verder nog opmerkingen of dat iets beter kan? ik hoor het graag!


Als er verder geen opmerkingen zijn ga ik dus dit morgen bestellen: https://azerty.nl/basket/?code=YToxMTp7aToxNjMyMTYxO2k6MTtpOjcxMDM5O2k6MTtpOjE1NTMzNDU7aToxO2k6MjM1ODY0NjtpOjE7aTo1MzAzNzU7aToxO2k6MTYxOTk2O2k6MTtpOjIyMjE4MTg7aToxO2k6MTUzODA2MjtpOjE7aToxOTU4MTQ7aToxO2k6MTY0ODg0O2k6MTtpOjEzODAwMztpOjE7fQ==
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan