Oude MS Sql 2000 Nog ergens te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,

Weet iemand hoe ik nog ergens aan (evaluatieversie) MS SQL server 2000, inclusief cliënt kan komen?
De evaluatieversie kon je vroeger gratis bij MS krijgen maar is uiteraard al jaren weg. Omdat het om een oude db gaat met oude software (alles draait nog op XP) wil het met de nieuwere versies niet lukken.

Ik vind bij MS nog wel een 2000 desktop versie, en kan die ook installeren, maar daar zit geen beheerstool bij zodat ik bv geen database kan koppelen.
 
Wat lukt er niet aan met een nieuwe versie? Misschien is dat een oplossing voor?
 
Een van de dingen is dat ik de nieuwe versie niet geïnstalleerd krijg op een oude XP (32 bit) machine vanwege bepaalde .net versies die er voor xp niet zijn.
 
Heb je wat aan SQL Server Express? Die heb ik ooit wel eens gedownload en op een schijfje gebrand, dus wellicht dat ik die nog kan opsnorren.
 
Ligt eraan welke versie het is. Ik heb nu met veel pijn en moeite Sqlserver 2005 geinstalleerd maar zelfs die wijkt al zoveel af van de 2000 versie dat ik het niet eens voor elkaar krijg de bestaande database te koppelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan