Moeilijke vragen omtrent Action Script 3 Animate 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

psyjeroen

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2018
Berichten
65
Geachte mensen op dit forum...
Ik ben bezig met het maken van een spel in flash....
Toch zijn er nog een aantal dingen die niet lukken en hoewel ik ver kom met tutorials en youtube voorbeelden lukt het mij bijvoorbeeld niet om een character, gemaakt in adobe fuse, als gif op te slaan zodat het een bewegende afbeelding wordt.
ik krijg hem in Photoshop maar dan wordt het heeel traag....

Verder heb ik een aantal voorbeelden gevonden die ervoor moeten zorgen dat ik met de pijltoetsen zal kunnen bewegen maar ook dis werkt nog niet vlekkeloos...

Ik ben nu op zoek naar een MouseEvent actie die ervoor kan zorgen als je op een ander poppetje drukt je kunt praten, kiezen in wat je wil vragen of zeggen..
Vergeleken met de sims, maar dan eenvoudiger....

Ook wil ik meerdere variabelen die in het scherm worden weergeven zoals health,maar ook goed in het ene slecht in het andere

Kan iemand mij helpen met al deze vragen of weet iemand een link die ik nog niet gevonden heb...
Graag advies
 
Je weet dat flash volgend jaar ophoud met bestaan en dat actionscript online niet meer bruikbaar is? Prima voor een hobby natuurlijk, maar als je wat wil leren waar je na volgend jaar ook nog wat aan hebt kun je nu beter omschakelen. Officieel wordt flash nog ondersteund tot 2020 en dan kun je het zelfs niet meer downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan