Welk moederbord moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dan eens hier naar een gebruikte processor...dat levert in verhouding het meest op voor de laagste prijs...
Deze i3 is wel interessant, zeker voor deze prijs...
 
Kijk dan eens hier naar een gebruikte processor...dat levert in verhouding het meest op voor de laagste prijs...
Deze i3 is wel interessant, zeker voor deze prijs...

weet je misschien of ik er ook 1 kan krijgen voor rond de 10 euro of is dat te veel gevraagd?
 
Je ziet de prijzen toch in dat overzicht..?
Over het algemeen geldt: goedkoop is duurkoop.. als je alles voor niks wilt hebben loop je het risico dat iemand je een processor aansmeert die een defect heeft.
Als je de financiën niet hebt om datgeen te doen wat je wilt moet je iets langer sparen, dat is het beste advies wat ik je kan geven.
De prijzen in het eerder gelinkte overzicht zijn zeer schappelijk, daar kun je in de winkel niet voor terecht...
Ja, op Marktplaats misschien wel maar dat moet je niet willen, de kans dat je daar ellende koopt is zoooo groot...
 
Je ziet de prijzen toch in dat overzicht..?
Over het algemeen geldt: goedkoop is duurkoop.. als je alles voor niks wilt hebben loop je het risico dat iemand je een processor aansmeert die een defect heeft.
Als je de financiën niet hebt om datgeen te doen wat je wilt moet je iets langer sparen, dat is het beste advies wat ik je kan geven.
De prijzen in het eerder gelinkte overzicht zijn zeer schappelijk, daar kun je in de winkel niet voor terecht...
Ja, op Marktplaats misschien wel maar dat moet je niet willen, de kans dat je daar ellende koopt is zoooo groot...

Ik zal dan maar nog even wachten
 
70 euro voor de hele computer of alleen het moederbord? Heb je nu alle andere onderdelen (cpu, gpu, memory, ssd/hdd, cd-r drive, psu, case) wel?
 
Laatst bewerkt:
TS wil een moederbord met 4 geheugensloten.....en de link naar Vraag & Aanbod had ik in post #21 reeds geplaatst...
De Ci5 haalt hij uit een andere pc en voor die pc zoekt hij dus een andere processor i.p.v. de i5 die hij daaruit haalt....
Zie het nut van deze handelswijze niet helemaal maar vooruit...het is herfst ( vallende blaadjes enzo..... )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan