Voorbeeld van bijlage niet maximaal na update Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
Sinds gisteren is het venster waar de preview van een bijlage in getoond wordt niet meer maximaal
Je kunt wel de vergroting binnen dit kader regelen met icoon links onderin (naast pijl o/o) maar nooit naar maximaal leesvenster.

Weet iemand hoe dit wel voor elkaar te krijgen ?

Office 365 / Win 10 Pro
 

Bijlagen

  • Voorbeeld venster niet maximaal.JPG
    Voorbeeld venster niet maximaal.JPG
    68,2 KB · Weergaven: 55
Hallo. Is hier wel een optie voor?

De laatst gebruikte instelling word altijd gebruikt.(maar sommige links openen het toch nog in een klein venster)

Een workaround wat ik zelf altijd toepas (en de meeste mensen denk ik): -Sluit alle IE vensters.

-Open 1 IE venster en sleep alle hoeken van het venster handmatig naar de maximale instelling.(niet m.b.v. de knop maximaliseren)

-sluit dit venster. Elke keer dat u nu een nieuw IE venster opent word deze (bijna) gemaximaliseerd gestart. Dit is wat ik ervan weet.

Misschien wachten op anderen die het wel kunnen weerleggen.
 
Dank voor je feedback.
Maar zie niet de "link" tussen Outlook voorbeeld venster van de bijlage en IE...

IE methode ken ik (sluit van af via menu ipv X)

Het getoonde venster is echt nieuw/anders. Je kunt de weergave aanpassen aan de breedte/lengte en zelfs roteren. Alleen de groootte van het venster niet terwijl er toch wel degelijk ruimte voor is..
 
Je zat toch in de goede richting.
De manier van afsluiten IE (zoals ik zelf ook aanhaalde) bracht me aan het denken nadat ik het antwoord verstuurd had.
Heb laptop en op kantoor met extern scherm 16:10 verhouding.
Dus Outlook via bestand afgesloten en weer gestart en nu voorbeeld wel maximaal.
Super !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan