Sommige berichten komen niet aan in Yahoo mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolina2

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Berichten
79
Dag leuke mensen van Helpmij,

De afgelopen twee weken zijn tenminste 3 berichten van 2 verschillende afzenders niet binnengekomen in mijn mailbox van yahoo mail. Misschien mis ik nog wel meer berichten? Ze zitten ook niet in de Spam.

Ben ik gehackt? Zo ja, wat kan ik dan het beste doen?
Of weet iemand waar ik die berichten misschien toch kan vinden?

Alvast bedankt!
 
Ben ik gehackt?
Grappig dat deze vraag vaak als eerste wordt gesteld. Er is altijd een kleine kans omdat we niet weten wat je met je pc doet. Zelf heb ik nog nooit gehoord van malware die heel soms een mailtje verwijderd dus ik geloof in jouw geval niet in malware.

Heb je de afzender of het domein van de afzender (bijv. @bedrijf.nl ) op de "zwarte lijst" staan?
Heeft de afzender het goede emailadres gebruikt? Is dit terug te vinden in zijn/haar 'verzonden emails'?
Woont de afzender in Rusland :(
 
Bedankt voor jouw antwoord. Ik ben al een beetje gerustgesteld maar een oplossing is er nog niet.

De afzender staat niet op de zwarte lijst. Eerder kreeg ik van hen wel berichten binnen.
Zij hebben niks veranderd in mijn e-mailadres omdat ik op een groepslijst stond. De anderen kregen de e-mails wel.
En nee, ook geen afzender uit Rusland.

Wie o wie heeft de oplossing?
 
Waar vandaan mailen die mensen? Hebben die een vaste domeinnaam, of mailen die vanaf een mailprovider zoals outlook, live, hotmail of gmail?
 
vaste domeinnaam

Er is een vast domeinnaam: @tri-experience.com en @postnl.nl
Vooralsnog zijn dit de enige twee afzenders waarvan ik zeker weet dat mails niet aangekomen zijn. En heel soms komen ze wel aan.
Fijn als jij de oplossing weet...
 
En heel soms komen ze wel aan
Dit is het lastige van je vraag in de digitale (wel of niet) wereld.

tri-experience.com (volgens trace wordt dit domein gehost bij weebly.com op server in USA maar dit zegt niets over verloren gaan van emails).
postnl.nl (raakt af en toe eens een brief zoek)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan