Muziek op usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSLIM2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
62
Goedenavond,

Ik had een USB stick met daarop muziek voor in de auto.
Elke keer als ik opnieuw mijn auto opnieuw opstarte ging de muziek verder waar het gebleven was.

Laatst ben ik deze USB kwijtgeraakt en jammer genoeg niet meer terug teruggevonden.
Dus heb ik een nieuwe USB gekocht, echter heb ik nu het probleem dat de muziek vanaf het begin afspeelt dus van titel A i.p.v. dat ik bij titel G ben gebleven.

Is hier een oplossing voor, of ligt dit aan de USB zelf?

Hoor graag van jullie.

Mvg
 
Hallo, Dat moet in de handleiding van de speler staan maar het verschil wordt misschien verklaard doordat de muziek nu in allerlei folders staat en eerder gezamenlijk in de hoofdmap zonder mappen daar onder. Het kan dus niet een pad onthouden maar wel het moment.
 
Nou nee, ik heb de muziek altijd in mappen staan heb 4 hoofdmappem (bijvoorbeeld: rock, pop, jazz etc) en daarin staat dan muziek. Op mijn vorige usb werkte dit wel gewoon goed.
 
Dat heeft toch echt te maken hoe de speler er mee om gaat en niet aan welke actie of indeling van de USB stick dan ook.
 
https://www.civicx.com/threads/play...resets-to-first-song-on-every-car-start.6716/
Onderaan staan ook nog gerelateerde topics.

Ik heb niet alles gelezen, zag niet DE oplossing meteen. Zag wel dat compatibiliteit van de USB stick mogelijk een rol zou kunne spelen.
Welke raio heb je en welke usb stick.
Heb je een pdf link naar de radio, waar de technische eisen voor de usb stick in staan?

Edit:
Probeer dit eens als oplossing.
https://www.veloster.org/forum/35-h...-audio-starts-first-song-fixed.html#post75247

Als dit niet werkt kijk hier eens verder tussen of je iets herkend dat voor jouw systeem van toepassing zou kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het is een standaard ingebouwde radio van Hyundai.

USB stick is van SanDisk.

Zal kijken of ik wat over de radio kan vinden.

Zal ook kijken naar de andere topics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan