Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 23

Onderwerp: Groene randen bij opstarten - Lenovo L24q-10

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Vraag is niet opgelost

    Groene randen bij opstarten - Lenovo L24q-10

    Dag,

    Heb net een nieuw beeldscherm "Lenovo L24q-10 ".
    Bij het opstarten krijg ik groene randen gedurende zo'n 30 minuten.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  gredg.png
Bekeken: 15
Grootte:  330,5 KB
    groetjes
    francis

  2. #2
    Giga Senior Scrapheap's avatar
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Locatie
    Zeewolde
    Afstand tot server
    ±44 km
    Kijk eens in de instellingen van de monitor zelf.
    Menu => daar moet ergens een instelling "Overdrive" aanwezig zijn.
    Deze kun je op standaard, extreem en uit zetten.
    Zet de instelling op uit, dan zou het over moeten zijn..?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Kan deze optie niet terugvinden op beeldscherminstellingen.
    groetjes
    francis

  4. #4
    Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Geregistreerd
    8 september 2000
    Locatie
    Zuid-Holland
    Net nieuw en bij een ander beeldscherm heb je dat niet?
    Terug naar de winkel ermee dus.
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

  5. #5
    Giga Senior Scrapheap's avatar
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Locatie
    Zeewolde
    Afstand tot server
    ±44 km
    Instelling "Overdrive" zal waarschijnlijk ergens in een sub-menu verstopt zitten vermoed ik..
    Maar inderdaad, als het ding pas nieuw is, garantie claimen, zeker als het scherm op een andere pc dezelfde kuur vertoont...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Coolblue zegt dat het aan de PC ligt.
    Daar de PC niet bij Coolblue werd gekocht dient de shop van de PC dit op te lossen.
    De PC werd eigenhanding geassembleerd : amd fx(tm)-6100 six-core processor 3.30 ghz - grafische kaart EAH6450 SILENT/DI/1GD3(LP)
    Onderdelen werden een paar jaar geleden bij Eurosys gekocht.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Locatie
    België
    Volgens mij zit Scrapheap helemaal in de juiste richting te denken. Bekijk deze thread : Klik hier
    Hier is de Engelse handleiding, pagina 15-17 staat de oplossing.

  8. #8
    Giga Senior Scrapheap's avatar
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Locatie
    Zeewolde
    Afstand tot server
    ±44 km
    Coolblue zegt dat het aan de PC ligt.
    Coolblue kan van alles roepen, daarom gaf ik in mijn laatste opmerking ook aan : "als het scherm op een andere pc dezelfde kuur vertoont".
    Als dat het geval is, is het dus een monitor-dingetje en wordt het niet door de pc veroorzaakt....

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Quote Origineel gepost door unix Bekijk Bericht
    Volgens mij zit Scrapheap helemaal in de juiste richting te denken. Bekijk deze thread : Klik hier
    Hier is de Engelse handleiding, pagina 15-17 staat de oplossing.
    Ik heb de uitleg van de overdrive gevonden.
    Maar als ik de button klik en de menu voor instellingen verschijnt reageren de pijltjes links en rechts alsook enter niet.
    groetjes
    francis

  10. #10
    Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Geregistreerd
    8 september 2000
    Locatie
    Zuid-Holland
    En je hebt intussen die monitor al eens op een andere PC aangesloten?
    Laatst aangepast door edmoor : 12 oktober 2018 om 08:09
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

  11. #11
    Mega Honourable Senior Member VDK_P's avatar
    Geregistreerd
    3 december 2001
    Locatie
    Bredene België
    Hallo

    Mochten alle tips op een sisser uitlopen ...

    https://www.coolblue.nl/klantenservi...ourproces.html

    Peter
    Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
    Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
    Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.

  12. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Heb de navigatie gevonden op de knoppen van de monitor, pijltjes en enter.
    Zo klein dat ik het bijna niet zag (slechte ogen trouwens).

    Overdrive staat nu OFF
    groetjes
    francis

  13. #13
    Giga Senior Scrapheap's avatar
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Locatie
    Zeewolde
    Afstand tot server
    ±44 km
    En, probleem opgelost of nog steeds aanwezig..want daar gaat het om..

  14. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Quote Origineel gepost door Scrapheap Bekijk Bericht
    En, probleem opgelost of nog steeds aanwezig..want daar gaat het om..
    Wel,

    Dat zie ik morgen pas, dat is net zo vreemd.
    Als ik PC opstart 's morgens zijn de randen groen voor zo'n 30 minuten. Dan verdwijnt dat.
    Zet ik de PC uit en 3 uur later bijvoorbeeld weer aan, dan zijn er GEEN groene randen.
    Pas na minstens 12 volledig uit komt dat terug.
    groetjes
    francis

  15. #15
    Giga Senior
    Geregistreerd
    13 juni 2016
    En je hebt intussen die monitor al eens op een andere PC aangesloten?
    Post 5 en 10.
    Dan hoef je nergens op te wachten.

  16. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Quote Origineel gepost door Senso Bekijk Bericht
    Post 5 en 10.
    Dan hoef je nergens op te wachten.
    scherm is ouder dan 30 dagen
    groetjes
    francis

  17. #17
    Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Geregistreerd
    8 september 2000
    Locatie
    Zuid-Holland
    Dus?
    Probeer dat, dan weet je in ieder geval of het wel of niet aan het scherm ligt.
    Laatst aangepast door edmoor : 12 oktober 2018 om 14:06
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

  18. #18
    Mega Honourable Senior Member VDK_P's avatar
    Geregistreerd
    3 december 2001
    Locatie
    Bredene België
    Hallo

    Dit topic begint met :

    "Heb net een nieuw beeldscherm "Lenovo L24q-10 "."

    En ineens ....

    "scherm is ouder dan 30 dagen " ...



    Peter
    Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
    Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
    Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.

  19. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2005
    Locatie
    limburg-heers belgie
    Scherm is van eind augustus.

  20. #20
    Giga Senior Scrapheap's avatar
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Locatie
    Zeewolde
    Afstand tot server
    ±44 km
    Dan heb je dus gewoon garantie...
    Test dat scherm nou eens op een andere pc, dat weet je wat je te doen staat...

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren