Sitecom extender verbind niet met het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

trkf1553

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2018
Berichten
2
Afgelopen weekend heeft onze router het begeven. Daardoor hebben wij een nieuwe router (Netgear) moeten aanschaffen.
Het instellen van de wifi was vrij eenvoudig, maar het instellen van de wifi extender (sitecom WLX-1000 N300) helaas niet.

Ik heb aan de hand van een oud topic op deze site mijn extender weten in te stellen. Hij geeft nu als status 'Verbonden'. Echter is er nog geen internetverbinding ontstaan.
Om de status van de extender naar 'verbonden' te krijgen, heb ik via de instellingen van de router hem gezet op WPA-PSK [TKIP] + WPA2-PSK [AES] en bij de instellingen van de extender hem op WPA2 Mixed gezet.
In het andere topic werd ook aangegeven dat het waarschijnlijk met het IP/DNS server te maken heeft, maar daar werd verder geen uitleg o.i.d. over gegeven.
De extender doet het alleen als je hem via een kabel verbind met de router.

Weet een van jullie wat ik moet aanpassen zodat de extender weer gaat werken? De instellingen van de extender staan in de bijlage.

Bij voorbaat dank.extender1.PNGextender2.PNGextender3.PNG
 
Ik heb de firmware erop gezet, maar dit maakte geen verschil helaas.
 
En misschien WPA2 gebruiken i.p.v. mixed. Dat staat me nog bij in het hele verre geheugen/verleden. Maar zeker weten doe ik dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan