Balk boven beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirandabos

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2018
Berichten
11
Sinds een aantal dagen heb ik de tabbladen balk boven het originele beeldscherm zitten. Enorm irritant. Zal best wel iets hebben ingedrukt, maar natuurlijk geen idee wat. Wie kan mij helpen???
 
Als je nu eens begint met het geven van nuttige informatie...?
Zoals om welke browser het gaat ( neem ik aan ), Windows-versie kan helpen....om maar eens wat te noemen...
 
Het gaat om Windows 10. Ik probeer een foto van het scherm mee te sturen maar blijkbaar mag ik geen bijlage versturen
 
Helaas krijg ik nu mijn pc niet meer opgestart. M hij n blijft nu in herstelmodus springen maar wat ik ook probeer niets helpt
 
Pc helemaal uitzetten, 220V stekker uit het stopcontact halen en daarna een paar keer op de Aan /Uit-schakelaar drukken.
220V stekker weer aansluiten en probeer opnieuw op te starten..
Werkt dat of nog steeds niet..?
 
Helaas blijft ie in automatische herstel voorbereiden, daarna problemen vaststellen op de computer en dan springt ie naar herstellen uitvoeren een komt dan in een blauw scherm terecht met de melding dat de vpc niet automatisch hersteld kan worden. Ik kan dan kiezen tussen afsluiten en geavanceerde opties. Ik krijg dan doorgaan naar Windows recovery environment, ander besturingsysteem, problemen oplossen of afsluiten. Volgens mij heb ik alles al geprobeerd
 
Windows 10..?
In dat geval zijn dit de herstel-opties...
Je kunt het beste gebruik maken van een installatie-usbstick die je m.b.v. het hulpprogramma op deze pagina kunt maken.
Van die stick start je de pc op en volg dan de aanwijzingen zoals je die op de pagina herstel-opties kunt lezen.
 
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Zet W10 op een USB stick en start ermee op, kun je ook herstelpunten mee terugzetten via de herstel opties.

En gebruik in de toekomst een back-up tool, kun je die terug zetten bij noodgevallen.
https://www.aomeitech.com/download.html
Via de scheduler elke dag een incrementele backup laten maken, wel op een andere partitie als waar W10 op staat, beste is op een andere schijf, in of extern.
B. v.., maak ook een startup medium ermee.
 
Wil helaas nog steeds niet lukken. Krijg nog steeds dezelfde schermen

Je moet uiteraard wel via het bootmenu, vaak F12, de usbstick kiezen als opstartstation, anders blijf je inderdaad dezelfde schermen krijgen omdat er dan van de HDD wordt opgestart en niet van de stick...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan