Landscape en portait in een file

Status
Niet open voor verdere reacties.

reko3475

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
72
Wie kan mij helpen...

In een ppt presentatie wil ik graag een grafiek weergeven in de eerste dia en in de tweede een kolom waaruit het grafiek is opgebouwd
echter het grafiek is te groot om in landscape te presenteren en daarom wil ik deze dia in portrait presenteren

wie kan mij helpen dit op te lossen


hoor graag van jullie


alvast bedankt

oh ja ik werk met office 365
 
Simpel: dat kan niet. Al kan je proberen om de dia in een aparte presentatie te zetten en die te koppelen. Met een beetje mazzel gaat dat wel werken. Al vraag ik me af wat je hiermee denkt te bereiken: een staande dia werkt alleen als je ook de projector kantelt; de hoogte van je scherm wordt er geen centimeter hoger van. Dus een staande grafiek in een liggende presentatie is net zo hoog als een staande grafiek in een staande presentatie. Winst: 0,0. En nog een klein beetje minder :). Je kunt er beter voor zorgen dat je data er leesbaar op komt te staan, bijvoorbeeld door de grafiek in tweeën te hakken. Presenteren heeft sowieso alles te maken met leesbaarheid, en wat jij nu beschrijft, is een compleet onleesbare grafiek. Maar nogmaals: een 'staande grafiek' is net zo hoog als een 'liggende grafiek' maar dan met meer loze ruimte aan de zijkant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan