Outlook mail en Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nataschalist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2018
Berichten
3
Hi, ik ben Natascha en ik ben hartstikke nieuw hier. Dit is geloof ik een van de meest actieve digi fora, die ik kon vinden in ieder geval. Ik heb een vraag.. in de hoop dat jullie kunnen meedenken.
Het is onvermijdelijk dat ik zometeen drie agenda's ga gebruiken, je begrijpt, die wil ik in één overzicht kunnen zien. Werkgever 1 biedt een zakelijke Google omgeving aan, privé gebruik ik Google en ik ga bij een tweede werkgever aan de slag waarbij Outlook ''het'' is. Nou wil ik graag de Outlook agenda wel gebruiken maar ze ook zichtbaar hebben in Google. Nu heb ik al geprobeerd:
-vanuit Outlook de agenda te delen, resultaat=ik zie alleen de momentopname nieuwe afspraken zijn niet zichtbaar in Google;
-vanuit Outlook een bestand aan te maken en deze in Google agenda als een bestand te importeren, resultaat=ik zie alleen de momentopname nieuwe afspraken zijn niet zichtbaar in Google;
Is dit nu wat het is of zijn er nog andere probeersels? Ik las her en der dat het erg lastig is om dit voor elkaar te krijgen, maar vast niet onmogelijk.. help :)
 
Hallo Natasha en welkom op dit snelle forum en idd een van de beste forums.

Volgens mij kun je of koppelen of er is een app voor. Samenvoegen met die app.

Of het werkt weet ik niet. Maar proberen kun je het zeker.

Let op: Een agenda van Google is alleen te exporteren vanaf een computer en niet vanaf een tablet of smartphone.

Lees hier meer.
 
Laatst bewerkt:
Dankje, dit had ik inderdaad ook gevonden. Is dit de enige mogelijkheid? Ik zou het liefst alles in Google agenda zien, kan dat?
 
Er zijn meerdere mogelijkheden, maar het resultaat is sterk afhankelijk van hoe een en ander bij het bedrijf is ingericht.

Indien je Office365 gebruikt in het bedrijft dan kun je je agenda synchroniseren met Flow (vanuit Office365), of andersom vanuit Google en dan de gegevens uit Office365 halen.

Voor alle andere oplossingen zouden we specifiek moeten kijken welke instellingen de systeembeheerder mogelijk heeft gemaakt.
 
Even gekeken, Outlook zakelijk is inderdaad Office 365.. Wat is flow?
Ja, ik vind het lastig, het synchroniseren is dus wel gelukt echter laat die momentopnames zien en nieuwe afspraken worden niet weergegeven..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan