Windows 10, 7 en XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat is het wel.
Dat soort uitingen vallen onder marketing.
Als je de gratis AV scanner van Kaspersky, Avast, 360 Total Security download en installeert zie je dat soort uitingen ook.
"Gratis" versies moeten ergens van betaald worden, nietwaar..?
Zolang je er niet op reageert en deze meuk wegklikt is er niks aan de hand...:thumb:
 
Wat de tekst van Route99 betreft, allemaal prima. Als ik eenmaal XP, W7 en W10 op die schijven heb met een triple boot, red ik mij wel.
Als het 1e deel van de zin waar zou zijn... heb ik bij het 2e deel van de zin veel twijfels...



Ik huur mensen in die zeggen dat ze het kunnen maar als ze eenmaal de opdracht hebben van het ene gepruts naar het andere gaan, geen resultaat boeken en aan het eind moet ik wel zoveel betalen.
Was je opdracht wel duidelijk genoeg? Heb je zo ene opdracht wel eens hier neer gezet om ons er naar laten te kijken? Je hebt een zender en ontvanger in deze... Ik zou als ontvanger me net erg prettig voelen als ik keihard gewerkt heb, met risico op geen resultaat, terwijl de vraagstelling duidelijk leek maar niet was. Zeker als je dan ook nog controle vragen geteld hebt, zo van "heb ik het zo goed begrepen?"
Het grijs of zwart kan dus veel tinten hebben... ene oordeel kan dus ook mogelijk kwetsend zijn voor een ander als mogelijk jouw opdracht verkeerd was...

Nog even naar die VMWARE Workstation Player gekeken.
VMware Workstation Player 15
..
Is het nu wel of geen freeware?
https://www.virtualbox.org/
Freeware... toch?

Net als bij autos... je hebt meerdere "merken".
VM is een begrip geen merk, als je ziet dat het een betaalversie is, dan kijk je voor een andere VM, dat doet je met een zip programma toch ook en ben je niet verplicht om Winzip te kopen? Er is geen wezenlijk verschil bij een VM.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan