Problemen met game spelen op twee game computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrid45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2018
Berichten
2
este lezers,

Wat fijn dat dit forum er is! Voor mijn zoon heb ik een vraag, ik hoop heel erg dat iemand ons kan helpen hiermee.

Vanwege co-ouderschap heeft mijn zoon zowel hier als bij zijn vader een game computer (sinds kort)

Nu blijkt dat gamen en de week erop terug komen en doorgaan met het spel en de behaalde levels lastiger is als dat we dachten.


In dit geval speelt mijn zoon het spel "Ark ". Is er een manier om de behaalde levels in een week, de week erna bij mij thuis verder te kunnen spelen. Nu is het steeds zo dat dat niet lukt en hier weer overnieuw moet beginnen om zijn goals te behalen, dit levert nogal wat frustratie op.

Hij heeft laatst een externe harde schijf gekocht, maar ook dit heeft het probleem tot nu toe niet opgelost...

Alvast ontzettend bedankt voor de hulp, groetjes Astrid en Dylan
 
Volgens deze discussie op reddit https://www.reddit.com/r/ARK/comments/82gger/windows_10_version_save_file_location/
zou de 'save-file" van deze game op c:\users\yourusername\AppData\Local\Packages\StudioWildcard.lettersnumbers\LocalState\Saved moeten staan.

Om deze file in de map AppData te kunnen bekjken en kopieren moet in de Windows Verkenner wel eerst het vinkje aangezet worden bij "Verborgen Items" onder het tabje "Beeld".
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan