vraagje over Synback free

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
165
Wanneer ik een back-up maak en ik kijk daarna naar het logbestand staan er een heleboel regels zoals gekopieerd naar rechts of verwijderd van rechts. Maar nu staan er ook steeds regels met aan het ein "Beide". Ik weet niet wat dirt is maar het komt elke keer terug en steeds met dezelfde foto's. Weet iemand wat dit is?
 
Een screenshot zou misschien kunnen helpen. De uiteindelijke vraag is, doet de back-up wat die moet doen?
 
Daar kan ik geen wijs uit worden. Kijk eens onder > Voorkeuren > Loginstellingen of je een andere indeling kunt kiezen bijvoorbeeld HTML indeling. Die kun je gemakkelijker lezen.

Ik denk dat beide in principe "overslaan" is. Want die bestanden bestaan al in de bron en het doel. Dus dan hoef je niets te kopiëren en wordt er niets gekopieerd.
 
Laatst bewerkt:
Dat is nu juist het probleem. Er staat normaal gekopieerd naar rechts of verwijderd van rechts. Links is mijn pc en rechts de andere. Als beide betekend dat hij niets hoeft te doen zou het bij alle 30.000 foto's moeten staan. Het zijn alleen deze vakantie foto's uit Polen.
 
Met SyncBack kun je back-uppen maar ook synchroniseren. Dus jij weet wat er moet gebeuren.
Nogmaals kijk eens naar het HTML-log. Dat kun je beter beoordelen.

Worden die foto's uit Polen dan genegeerd. Te lange bestandsnaam (incl. pad)?

Maar wat er ook staat, levert het profiel wel het juiste resultaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan