berichten verstuurd door facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenavond


waarom verstuurt facebook zijn beridhten niet naar het ingevulde primary mail address bij Gmail. ??

Ik blijf berichten ontvangen via een vroeger gebruikte exchange server. !

Mvg

Audass
 
is het betreffende e-mailadres dat bij Facebook ingevuld is een Gmail-account? Of is het een eigen domein?
 
Devil


het is mijn e-mail adres bij Gmail zoals velen hebben .

Mvg

Audass
 
Als je ingelogd bent, staat het juiste e-mailadres ook hier? https://www.facebook.com/settings?tab=security&section=recent_emails&view

Daar vindt je een overzicht van de e-mails die Facebook je recent gestuurd heeft. Als ze wel naar het juiste adres gestuurd worden dan is waarschijnlijk een instelling in Gmail die er voor zorgt dat ze op je Exchange server terecht komen.
 
Devil

ik heb ingelogd op de link vermeld in je antwoord. Het schijnt er op te wijzen dat een verkeerd e-mailadres is ingevuld maar hoe kan ik het veranderen. Ik vind op die bladzijde nergens een mogelijkheid tot wijziging van het e-mailadres ; wel van het paswoord.

Dank u voor de hulp ; nu nog de wijziging.

Mvg

Audass
 
mijn vraag is van geen kanten opgelost

mijn primary address is *knip* en facebook blijft een zeer oud e-mail adres van mij gebruiken . De universiteit verandert af en toe zijn e-mail adressen en facebook gebruikt mijn eerste univeristair e-mail adres voor zijn notifications

ik luk er niet in een screenshot door te sturen Maar de screenshot geett de algemene accountinstellingen met het vernoemde primary e-mail adres.

Wat meer kan ik doen ? Langzamerhand wordt ik hopeloos.

Audass
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan