pdf's samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik gebruik nitro pdf om te lezen en te maken.
Nu heb ik 8 pdf's die ik tot één wil maken.Dit lukt wel door in nitro op combineer te klikken en de bestanden aanduiden die ik wil gebruiken.
Het vervelende is echter dat de originele pdf's slechts een derde van een A4 benemen en bij het combineren ze allen op een blad gezet worden.
Om af te drukken (wat uiteindelijk de bedoeling is) scheelt het dus niets aan het aantal pagina's.
De tekst selecteren en plakken in kladblok lukt wel maar dan moet ik ofwel tal van letters verbeteren of komen de woorden allen onder elkaar ipv zinnen.
Wat ik wil is dus een pdf maken waar de andere net zo in staan allen onder elkaar pagina vullend.
Iemand een idee hoe dat ik dit klaar krijg?
 
Met Pdfcreator kunnen je simpel pdf's samenvoegen.
vergis je jezelf, dan kun je als zo nog los in het venster staan, ze van volgorde verwisselen.
Ik gebruik het al ca 15 jaar, er is en vrij versie met voldoende functionaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip.Ik heb het geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.Indien ik alle stappen volg en in het laatste venster rechts onderaan de lijst van pfd's zie die moeten samengevoegd worden klik ik op opslaan
Het resultaat is idem aan dat van Nitro pdf

Edit 12/11/18
Niemand die het weet??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan