Aan een opdrachtbon (order) een gewijzigd record hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarjanSpinner

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2018
Berichten
29
Bekijk bijlage NvE helmij voorbeeld.zip

Beste vrijwilligers van HelpMij,

Voor een vrijwilligersproject ben ik begonnen met een database om hulpvragen van klanten te registreren en te koppelen aan een vrijwilliger. De vrijwilliger ontvangt de opdrachtbon per email. Als de vrijwilliger de opdracht niet kan uitvoeren, komt de opdracht terug en moet er een nieuwe koppeling gemaakt worden.
Ik heb weinig ervaring met Acces dus ik heb al veel rondgesnuffeld hier op HelpMij. Op basis van de items hier heb ik een allereerste basis voor mijn database gemaakt. Het zou fijn zijn als iemand daar ook een kritische blik op zou kunnen werpen.
Ik heb het bestand mee gestuurd. Ik kreeg geen optie om het bestand op te slaan in 2003 (sorry Octafish).

Alvast hartelijk dank.

Marjan
 
Ik zal er een blik op werpen. En 2003 heb ik al een tijdje niet meer op de laptop staan :). Ik ben ondertussen namelijk wel gewend aan de nieuwe interface. Hoe slecht ik ‘m ook nog steeds vind :D.