Lame installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik wil op een nieuwe installatie lame voor goldwave en audacity installeren.
Ik heb nog een oude versie met een uitvoerbaar bestand,die was geen probleem.
Nu heb ik van diverse sites versie 3-100 gehaald en bij het uitpakken heb ik een map met lame bestandsversie 3.100.2.0 , lamen_enc.dll en een map doc.
Bij het dubbelklikken op de eerste zie ik iets dat wil gebeuren maar weg is voor het er is,een flits als het ware.
Hoe moet ik nu hiermee te werk gaan?
 
Voorheen deed ik het zoals op de link beschreven.Maar ik heb nu een nieuwere versie van de encoder maar krijg die dus niet geïnstalleerd.
Als ik de dll alleen in de map plugins van audacity plaats herkent het programma de encoder niet.
Op het net vind ik ook niets terug over de nieuwe versie (ame_v3.100),hoewel op de downloadpagina deze als alternatief staat.(scrol wat naar onder en dan bij TO DOWNLOAD Lame and FFmpeg for Windows, click links BELOW:)
Via het programma zelf naar de downloadpagina gaan lukt niet,je krijgt dan een melding dat de site niet werkt.
Ik vraag me af of audacity wel werkt met de nieuwe encoder en waarom ik die nieuwe niet geïnstalleerd krijg, hoewel het gewoon een exe is..
 
Bedankt,nu weet ik tenminste dat ik gewoon de oude lame moet gebruiken,Hiermee nooit problemen gehad,maar een mens wil al eens iets nieuws he. Toch vreemd dat ze bij die oude blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan