Harde schijf zegt bij bijna niets al 100% in gebruik te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
IDD goedkoop. De Samsung 860 Pro 256GB van mij staat nog steeds op € 125, om van de 500 GB maar niet te spreken € 272. Wél 5 jaar garantie.
 
https://www.youtube.com/watch?v=gi4lBC-by5s
Stelt geen .... voor zo'n ding openmaken, gewoon eerst goed kijken voordat je wat doet.

Oké, dit model valt dan gelukkig mee. Mocht er iets voordoen in de komende tijd, dan weet ik dat ik naar binnen kan.
Maar binnen een jaar ga ik de laptop vervangen door een nieuwe, dus ik wil nog niet investeren in een SSD.
Dat is het ultieme. Of ik zou die over moeten plaatsen in een nieuwe laptop, zodat ik ook niets over hoef te zetten.
 
SSD erin en 4GB geheugen erbij en dat ding kan nog jaren mee en de nieuwe redelijke notebooks hebben allemaal al een M.2 of SATA SSD.
 
Hij zal ook nog wel langer mee kunnen met SSD en extra geheugen, maar ik wil toch altijd wel na uiterlijk 3 jaar iets nieuws.
Even een snellere processor, zowel SSD om Windows op te starten als een 1TB ouderwetse schijf er nog bij in. Plus een snellere grafische kaart.
Maar je hebt wel gelijk. Vooral om na wat problemen met poorten er ook een nieuw moederbord in is geplaatst (nog net binnen garantie)

Ik schuif mijn gebruikte laptop altijd nog door binnen het gezin en dan gaat ie ook nog jaren mee. Het gaat om het nieuwste speeltje hebben :d
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is nu officieel opgelost! :d

Ik heb 8GB RAM geheugen extra gekocht en ingebouwd en ik heb dat hele wisselbestand niet meer nodig.
Alles gaat veel sneller en taakbeheer geeft weer normale waarden aan voor het gebruik van de HDD. Dus niet zomaar 100% gebruik.
Ik had ook voor 4GB kunnen kiezen, maar ik heb het zekere voor het onzekere genomen.

Misschien dat ik nog overschakel op SDD, maar dat zie ik nog wel even.

Iedereen hier bedankt voor alles!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan