Deezer muziek off line gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik heb een premium account van deezer gekregen en zie overal dat de muziek hiermee off line kan gebruikt worden of gedownload, maar nergens staat er hoe en veel hulp vind je niet, een helpdesk al helemaal niet.
Heb ook de desktop app in gebruik maar daar word ik ook niets wijzer.
Wie kan me zeggen hoe ik de nummers kan downloaden?
 
Heb je de titel van je topic al eens in Google ingetikt?
 
Heb je de titel van je topic al eens in Google ingetikt?

Ja zeker,dat gaat bijna allemaal over deezer op smartphone,ik heb het op de desktop.Verder heeft men het altijd over streamen.
Ik wil gewoon de nummers downloaden,iets wat met een free account een fluitje van een cent is , maar met een premium blijkbaar niet.
Daar waar ik duidelijke uitleg vind klopt het beeld niet van het voorbeeld zoals ik het zie.Noch in de app nog on line heb ik de 3 puntjes waar je op kan klikken om naar settings te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Met de premium versie kan je nog niet offline werken.
Daar wordt aan gewerkt.

Tardis.
 
Op de homepage staan onderaan de abonnementsformules.Daar staat bij premium wel degelijk offline modus.
Ik heb ondertussen het deezer forum gevonden en daar staan klachten van al 6 maanden geleden over het niet werken van de offline modus.
Mensen lokken met een spotgoedkoop abonnement waar je amper iets mee bent en zich in Frankrijk verschuilen zonder dat je hun rechtstreeks kan mailen of bellen met vragen of problemen, dat ruikt voor mij naar....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan