afspraken in icloud agenda in outlook niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
1.128
Beste forummers,

Na het upgraden (computer) naar windows 10 en office 365 stuit ik op het volgende merkwaardige probleem.

Ik heb icloud voor windows geïnstalleerd en heb mijn agenda afspraken in de icloud agenda in outlook.

Het vreemde echter is dat ik mijn afspraken niet meer zie staan. Ze zijn er wel, synchroniseren ook met mijn iPhone agenda.

Kan ze ook terug vinden via zoeken in mijn agenda in outlook op de computer. Alleen ze staan niet meer op dag/ week/ maand weergave.

Alleen afspraken met een terugkeerpatroon zijn wel zichtbaar.

Iemand een idee wat hiervan de oorzaak is en hoe ik dit kan oplossen?


Friend
 
Manamana,

Hartelijk dank voor je reactie :thumb:

Ik was de afgelopen dagen even afwezig. Maar ga met jouw aanrijking eens kijken of ik dit vreemde probleem kan oplossen.

Hoop goed nieuws te kunnen berichten.

Friend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan