Icoon apps weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Heb net een Samsung S7 edge. Op mijn vorige toestel stond er een icoon: apps waar alles in zat. Nu heb ik geen icoon meer. Om bij mijn apps te komen is er een map van Google en daar moet ik onderin op een + drukken en dan zie ik mijn apps. Die kan toch niet verdwenen zijn. Gr.
 
Heb je al eens geprobeerd een app te verslepen naar een andere app? Als het goed is moet dan een mapje verschijnen waarin beide in staan. (ingedrukt houden en dan verslepen)

Waar is je handleiding?
 
Laatst bewerkt:
Icoon verdwenen

Ja, dat ken ik om een nieuwe map te maken, maar er staat standaard een icoon: apps. Handleiding wordt ik niet wijzer van.

Gr
 
is dat een plusje met een rondje eromheen? Ga naar Instellingen > Connections > Data usage en zet daar data saver uit. Denk ik dan.

en/of Je kunt wel de icoontjes van applicaties verbergen uit het menu van je Samsung Galaxy S7. Door het menu met apps te openen krijg je de functie ‘bewerken’ te zien. Hier krijg je vervolgens de mogelijkheid om applicaties te verbergen door op het min-teken te tikken.
 
Laatst bewerkt:
Icoon verdwenen

Dat eerste staat ook zo. Het tweede: ik wil juist gewoon het icoontje apps zien op mijn scherm en als ik daar dan op klik ik ook al mijn apps zien zoals op mijn vorige telefoon Samsung s5 neo.
 
Icoon weg

Heb het gevonden. Als je hem in een standaard modus zet staat ie er bij maar kunnen er niet veel apps op het startscherm. Als je hem in eenvoudige modus zet kun je het startscherm volplempen. Nog 1 vraag: op mijn vorige telefoon kreeg ik links in beeld als er een bericht of whatsapp of mail binnenkwam. Nu krijg ikdat niet meer maar wel geluid en dat wil ik niet. Dus wil wel linksboven in beeld maar zonder geluid
 
Laatst bewerkt:
Is dat zo bijvoorbeeld.

Open de Instellingen-app;
Ga maar ‘Schermvergrendeling en beveiliging’;
Selecteer ‘Meldingen’;
In dit menu zet je ‘Inhoud verbergen’ aan om je notificaties te verstoppen. Tevens kun je hier voor specifieke apps filteren.
Geef bijvoorbeeld aan dat Facebook-notificaties wel getoond worden, maar dat WhatsApp en je mails onzichtbaar blijven, of andersom.

Of zo.

Op je Edge kan je ervoor kiezen om de meldingsinstellingen voor iedere app aan te passen naar eigen wens.
Je kunt dit doen via het menu met instellingen, bij ‘meldingen’.
Door ‘geavanceerd’ te selecteren en daar de app te kiezen, pas je de instellingen voor notificaties van die app aan.
Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor ‘Instellen als prioriteit’. Hiermee worden meldingen van deze app bovenaan weergegeven in het notificatievenster.
Daarnaast krijg je ook een melding als de ‘niet storen’-functie is ingeschakeld. Hier kan je ook selecteren dat de inhoud van de notificatie niet volledig in het vergrendelscherm getoond worden.
Bij nieuwe WhatsApp-berichten krijg je dan bijvoorbeeld enkel de notificatie te zien dat er een nieuw bericht te zien is, maar je ziet geen voorvertoning van de tekst die gestuurd is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan