berichten verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
496
Beste forummers,

Recentelijk ben ik heel erg dom geweest en heb mijn verzonden berichten verwijderd uit Outlook (niet goed opgelet verdorie). Mijn berichten worden nergens op een server bewaard of iets dergelijks.

Nu heb ik nog een backup van het account en wilde de toen verzonden berichten (want dan heb ik de meeste maar terug) kopiëren naar een map. Voorheen deed ik dat door het oude outlookaccount even terug te plaatsen en daarna outlook en windows verkenner naast elkaar te plaatsen en dan de berichten naar de map te slepen. Daarna zet ik dan het actuele outlookacount weer terug en sleep dan de berichten vanuit de map naar outlook.

Helaas lukt dat niet meer goed. Stel dat het 500 verzonden berichten zijn en selecteer die allemaal, dan worden er maar circa 54 gekopieerd. Is er een andere mogelijkheid?

Groet Egbert
 
Het is inmiddels gelukt door een wat omslachtige manier. Ik heb meerdere accounts in Outlook. Oude bestand van mijn eigen account geplaatst, verzonden (bewaarde) items verplaatst naar een nieuwe map in het andere account. Actuele bestand van mijn eigen account teruggezet en daarna de items terug gesleept naar verzonden items.

gr Egbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan