Loop of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhiteSky

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2018
Berichten
54
Hoi,

In de bijgevoegde excel heb ik 2 knoppen op het tabblad "Week X" en "Huidige Week" staan (zelfde macro's eronder).
Ik ben echt nog nieuw in het schrijven in VBA en vraag me af of ik het in een loop had kunnen schrijven. en zoja, zal het de macro sneller doen gaan?
De knop "opslaan" duurt bijna 2 min. Het is dus de bedoeling dat ik maar enkele tabbladen nodig heb voor een heel jaar planning te kunnen zien (1tje voor de huidige week te houden en 1 of meerdere voor de volgende weken te plannen en vorige terug te zien)

Alvast bedankt,

WhiteSkyBekijk bijlage 2019.xlsm
 
Al eens iets gelezen over een voorbeeldbestand? Als je dit soort matrixformules gebruikt:

Code: