word 2007 opend traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd naar de schermafdruk van het resultaat van deze macro:

Code:
Sub M_snb()
   On Error Resume Next
   
   For j = 0 To 19
      c01 = Application.Options.DefaultFilePath(j)
      If c01 <> "" Then c00 = c00 & vbLf & c01 & vbTab & IIf(Dir(c01, 16) = "", "", "V")
    Next

   MsgBox c00
End Sub

NB. Koop niet bij iedere lekke band een nieuwe fiets.
 
Laatst bewerkt:
snb
IK heb nog nooit een macro gemaakt in word dus dat gaat moeilijk worden maar ik ga het wel eens proberen voor je.heb geduld ??

Ik ben van plan de Microsoft office professional plus * 2016 te bestellen met de versie die je koppelt aan je account ??
Is dit een goede keuze volgens de profs ?? Ik zal daar waarschijnlijk wel jullie hulp bij nodig hebben maar dat gaat wel lukken
Ik heb wel al gelezen dat ik alles van 2007 goed moet verwijderen om problemen te voorkomen ik ben benieuwd
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Manamana Wil j eens kijken naar de post en de link van routte99 #37 wat is duur ? of klopt daar iets niet ?? Of ben ik op het verkeerde been gezet ? Of is dit de verkeerde Office 2016 voor mij U bergt mij aan het twijfelen
e de waele
 
Die stelling in #37 daar ben ik het helemaal mee eens. Koop geen dure dingen die er dan niet toe doen. Er zijn genoeg alternatieven die zelfs niets kosten. Maar als je perse Office wilt hebben dan moet je daar voor betalen.
 
ZIEZO Office 2016 is geinstalleerd zonder problemen in 15 minuten Heb al verschillende bestanden geprobeerd en alles werkt tot nu toe goed .
Nu misschien nog een boek kopen ???
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens of je online nog gratis cursussen Office 2016 vindt.
De Belgische cursus is helaas niet meer te downloaden die staat bij mij als 1e hit, en dat is een hele mooie.

Succes/veel plezier met Office 2016, tegen een betaalbare prijs.

Tis zoals ook manamana schrijft, je wilt blijkbaar MS Office, maar er zijn ook gratis versies oa Libre Office die er niet voor onder doen, maar soms even moeten wennen afh van jouw ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben hier heel tevreden over Als je kijkt wat ze gekost hebben . Die belgische cursus kende ik al die is best heel goed Ik ga daar eens naar kijken en zet hem bij mijn favorieten
e de waele
 
En er staat er ook een in ons eigen HelpMij forum :). Als is wat je van ver haalt natuurlijk véél lekkerder :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan