Nieuwe pc of upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay maar volgensmij woon jij veels te ver van mij. En ik heb geen auto
 
Deze komt met 999 euro aardig in de buurt van jouw specs, kant en klaar.
https://www.alternate.nl/ALTERNATE/...systeem/html/product/1488863?tk=6177&lk=24625
Ik zal de pricewatch nog een nalopen.

Edit:
https://tweakers.net/categorie/713/...KayGLLSijRhlP7HSJiEJyzl-j2iNoI4osGkWv9UUWFZvg

Die HP die boven aan staat is niet gek, alleen die 128GB SSD is krap.
Je kunt het vragen of ze die upgraden willen naar 256 GB , is wel aan te raden.
Een 2e HD zit erin.

Je kunt ook bij Azerty, Alternate zelf zo een systeem samenstellen en dan zoals eerder geschreven werd, montage en installatiekosten betalen. Vergelijk maar eens wat gunstiger uitkomt.

En hod de aanbiedingen in de gaten maar vergelijk goed want vaak zit er iets bij wat je niet altijd wilt.... en vaak willen ze dat niet aanpassen immers een aanbieding.
 
Laatst bewerkt:
Systeem van Alternate heeft maar 8 Gb ram en een veel te dure videokaart voor het gebruik ( niet gamen )...
Die HP heeft indd. een krappe SSD met 128 Gb maar ook een veel mindere processor.
Je zit met je budget eigenlijk op een vervelend kantelpunt waarbij je continue compromissen moet sluiten, met € 200 meer wordt dat al een stuk minder....
 
Ja en volgens jackall is een amd niet snel genoeg voor foto en videobewerking dus toch een intel
 
Hi ik heb intussen een paar opties bekeken en PC 5 heb ik kunnen zien werken en vind het een snelle pc met opstarten en photoshop. Alleen vind ik de case een beetje aan de grote kant.

Zou ik alles over kunnen zetten in een wat kleinere case.

Alleen PC 3 is nieuw.


PC 1

Windows 10 pro geactiveerd

Intel core I7 3770 @3.4ghz 4cores 8 threads

16gb ddr3 Kingston hyperX 1600mhz

Asus geforce gtx 1060 6gb gddr5

128gb crucial m4 ssd

2tb(2000gb) hdd Western digital green

Corsair 700 watt voeding met verlichting

4x USB 3.0

4x USB 2.0

Beats by Dre audio uitgang voorkant.

Kaart lezer

Cd/DVD brander


PC 2

Sharkoon SHARK ZONE C10 (compacte behuizing met stoffilters)
- Highend MSI Z78 moederbord met o.a. WiFi onboard
- Intel i7 4790 (4,0 GHz turbo) quad core processor, gekoeld door een goede, Corsair Cooling Hydro Series H5SF waterkoeler
- 16GB DDR3 geheugen (meer dan voldoende voor alle moderne games en zware programma's)
- Crucial MX300 525GB SSD
- Samsung Blu-Ray speler
- Sharkoon SilentStorm SFX Bronze 450W voeding (compact en stil)
videokaart GTX 1060 6GB

PC 3 NIEUW

PC Intel i7 980 Hexacore 6 x 3,33ghz ,12mb cache processor
VOOR ALLE GAMES!

16gb DDR3 RAM
Hi-End SLI moederbord
Luxe Miditower
ssd 120GB
HD 1TB

dvd
geluidskaart
netwerkkaart
speakers
toetsenbord
muis

4 GB Geforce GTX970 DDR5 videokaart met HDMI,DP,,tv out en DVI,

Windows 64bit


PC 5

Super Game PC , hij kan Alles Intel Core i7 ( 8 X 3.60 ) 4770 K GHz upto 3.90ghz

geschikt voor 4K beeld om bijvoorbeeld met smart tv te verbinden

16 GB DDR3 geheugen 1867 GHz kan 32 gb in

Asus z87 delux moederbord met uitgebriede bios moeglijkhieden ,( kijk naar de laatste fotos )

256 Snelle SSD Hard schijf + 750 Gb voor Data

nVidia Geforce GTX 760 4GB met HDMI- DVI -HP display portaansluiting hij spelt alles op Ultra setting ( let op deze videokaart GTX 760 heeft ook een 2 Gb versie , maar die van mij is 4 GB versie nieuwe prijs was 399 euro

7.1 Geluidkaart headphones en mic in de voorkant Veel USB aansluiting ook in de voorkant

Super snelle Wi-FI aansluiting met speciale dual antenna

BlueTooth

Xilence SPS-XP800 Power 800W PSU met 135mm fan800W PSU

veel USB 3 aansluiting en veel Sata 6 aansluiting kijk naar de fotos

Case is een stryker van merk cooler master
 
Heb je weblinks hiervan das handiger dan die lappen tekst. En dan weten we meteen waar die vandaan komt.
 
Alleen PC 3 is nieuw
Jaja, dat zal best...wie beweert dat...?
De processor van deze pc is een 1e generatie Core i7 uit 2011 !! Dat geeft minimaal te denken...

Pc 1 heeft een onbekend moederbord en een ( te ) kleine M2 SSD ( er is geen M4 type )..wèl een moderne videokaart en een goede voeding.

Pc2 heeft een MSI moederbord ( niet aan mij besteed ) en een bagger voeding voor zo'n setup maar wel een moderne videokaart.

Pc3 heeft ook een onbekend moederbord ( zal ook wel MSI zijn ) , een antieke 1e gen i7 processor en ook een kwalitatief zeer twijfelachtige voeding en een verouderde videokaart.

Pc 5 heeft, op de verouderde videokaart en een echte Chinese bagger-voeding na, de beste hardware...

Je zoekt ze wel uit......:shocked:
Geen idee wat de vraagprijzen hiervan zijn maar als dat alleszins redelijk is en je hebt zelf nog een A-merk voeding liggen zou ik voor de laatste gaan...
 
Die Xilence psu werd gemaakt door Andyson en is niet slecht.
https://www.andysonpower.com/

Vind dit zinnetje wel grappig, we zijn ondertussen 2 maanden verder.
Hi ik heb met spoed een andere pc nodig omdat mijn huidige erg traag schijnt te worden
En een PC wordt niet zomaar trager.....

Stel je budget wat hoger en schaf een upgrade setje aan, wat al eerder was geopperd, en een redelijke videokaart, met een nVidia is ook te renderen met cuda, AMD met OpenCL.
 
Ik heb pc 5 kunnen kopen en het bevalt me prima. Iedereen bedankt voor jullie bijdrage aan advies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan