Contactformulier op m'n website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
289
Beste mensen van Helpmij,

Waarschijnlijk staat deze vraag niet in de juiste rubriek maar dan laten jullie mij dat ongetwijfeld weten :D

Ik heb mijn website gemaakt in WprdPress Premium.

Nu wil ik daar een contactformulier aan toevoegen. Hoe dat via plugin's werkt is mij duidelijk, maar wanneer ik de plugin wil installeren krijg ik de melding dat ik een upgrade moet doen van premium naar business. Is me veel te duur, de premium-versie voldoet heel goed dus waarom zou ik?

Een aantal mensen in mijn omgeving hebben een gratis website gemaakt in WordPress, en daar hebben ze een contactformulier aan toegevoegd, en dat begrijp ik niet helemaal.
Kennelijk is het bij deze mensen niet nodig om te upgraden.

Ik hoor graag van jullie wat ik over het hoofd zie.

Gr, Rob
 
Welke plug-in gebruik je? Ik heb ooit gratis Contact Form 7 als plug-in gebruikt. Werkte perfect.
 
Bedankt voor het antwoord, maar inmiddels ben ik al wat wijzer geworden.

Mijn site is gemaakt met Wordpress.com en niet met Wordpress.nl
Bij de Nederlandse variant is het geen enkel probleem om plug-ins te installeren maar bij .com wel.

Het enige dat ik nu kan doen is de boel via export overzetten naar de Nederlandse variant, hier en daar bijwerken en klaar is Kees.
Aangezien mij site wordt gehost bij een ander dan Wordpress is dit een uurtje werk.

Lukt dit niet dan meld ik het hier weer, dus ik laat de vraag nog even open staan.

Gr, Rob
 
Bij Wordpress.com wordt je site door hunzelf gehost, wat nodige beperkingen oplevert.

Bij Wordpress.nl / Wordpress.org (Engels) kan je Wordpress zelf downloaden, en vervolgens installeren bij je eigen aangevraagde webhosting. Hier heb je alle vrijheid. Je moet wel weten hoe je moet uploaden en hoe je een database van tevoren aanmaakt, en wat de inloggegevens daarvan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mijn site is gemaakt met wordpress.com en ik heb ervoor betaald. Het is de premium-versie.
 
Oké, waarom heb je voor deze variant gekozen en niet bij een hosting?
Wordpress.com is leuk voor gratis website, de premium versie is wat mij betreft te duur.

Heb je deze? https://wordpress.com/pricing/
En dan de premium? En dan 8 euro per maand? Ik vind het nogal wat.

Maar je zegt het zelf al:
maar wanneer ik de plugin wil installeren krijg ik de melding dat ik een upgrade moet doen van premium naar business
Je hebt met deze premium nog steeds restricties. Ze weten het wel hoor.

Verder schrijf je toch echt dit!!
Mijn site is gemaakt met Wordpress.com en niet met Wordpress.nl
Bij de Nederlandse variant is het geen enkel probleem om plug-ins te installeren maar bij .com wel.

Let wel, de Wordpress NL zoals jij het noemt is bij een andere hosting, daar installeer je WP op en je verhuist je website (als dat kan met die premium maar je kan altijd exporteren gebruiken ;) ) je website.
Het is nog steeds handig om alsnog de handleidingen eens door te nemen. De Wordpress.com is nu eenmaal of gratis (met heel veel restricties) of betaald, maar dan te duur en toch ook nog met restricties.

Dus mijn eerdere bericht wat zo gek nog niet ;)
Daarom zou ik zeggen, verhuis je site naar een andere hosting, installeer daar WP op, en je hebt alles in eigen hand.
 
Laatst bewerkt:
Als je extra plugins wilt gebruiken moet je overstappen op het business-pakket voor 25 euro per maand.

Als je het via een hostingprovider laat hosten (en dus zelf downloadt) ben je véél goedkoper uit!
 
En mijn site wordt niet door Wordpress gehost maar bij Yourhosting.
Ik ga morgen wel even met ze in gesprek.
 
Daarom voortaan vooraf grondig onderzoek doen ;-)
Hoe lang loopt je contract nog bij Wordpress.com? Zo snel mogelijk opzeggen dus en bij een goede webhosting een hostingpakket aanschaffen.

Wait...whut?
Je had het eerst over Wordpress.COM. Dat is Wordpress-hosting. Wat heb je nu bij Yourhosting dan?
 
Laatst bewerkt:
En mijn site wordt niet door Wordpress gehost maar bij Yourhosting.
Daar installeer je toch WP op je serverruimte die je huurt? Ik snap het nu even niet meer.
Wat bedoel je eigenlijk met WP premium?
 
Volgens mij raken we verward door de verwarring van Bornetto? Wat is de link van je Wordpress momenteel?
 
Dat is gehost door Wordpress. Maar wát heb je nu dan bij Yourhosting?
 
Bij Yourhosting wordt de site gehost. De oude versie van deze site (joomla: www.dewerkgroep.com) is bij veel mensen al geruime tijd bekend.
Via Yourhosting worden de mensen doorgestuurd naar de nieuwe.
 
En, dat heb je gedaan waarom? Wat ingewikkeld zeg. Je had gewoon bij Yourhosting Wp kunnen installeren, en daar je website op kunnen maken. Geen restricties etc.

Je hebt bij Yourhosting Joomla, maar je kan dus ook WP installeren.
 
Wat voor pakket heb je bij Yourhosting? Waarschijnlijk heb je daar een pakket wat geschikt is voor een eigen Wordpress-installatie, terwijl je nu een dure extra Wordpress-hosting betaalt wat zwaar onnodig is.

Mijn advies: Installeer zelf Wordpress bij Yourhosting (of via een magische drukknop-installatie daar). Verhuis je Wordpress inhoud daarheen, zeg je Wordpress-hosting op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan