Firefox 63 en Google licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.474
Ik heb Firefox opnieuw geïnstalleerd. Wilde van alle in de jaren verzamelde ongein af.
Nu komt google met een privacymeldening, een herinnering die je krijgt als je de eerste keer google gebruikt. Prima, maar ik krijg die melding niet uitgezet:
google privacy.JPG
De knoppen reageren niet.

Zoals je kunt zien zijn de grafisch elementen niet in orde. Een volledige verwijdering met Revo, een nieuwe boot en nieuwe installatie levert geen verschil op.
Ik ga er voor het gemak vanuit dat die niet (goed) getoonde grafische elementen daar mee te maken hebben.
Wie weet een oplossing?
 

Bijlagen

  • google privacy.JPG
    google privacy.JPG
    340,4 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Als je in dat scherm helemaal naar beneden scrolt kan je daar akkoord gaan en zie je die melding niet meer.
 
Ja, daar dacht ik aan. Dat had ik er bij moeten vermelden dat ik dat deed. Heb afbeelding aangepast.
Ondertussen verschijnt er een totaal wit window in het scherm met een lopend rondje en er gebeurt niets meer.
Dus alle google cookies gewist, cache geleegd en het loopt weer, maar dan met die melding die ik niet kan bevestigen, of beter die bevestiging wordt niet overgenomen.
Als dat weer gebeurt zal ik er een schermafdruk van maken.
Er gaat meer fout:
iconen google.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb popup blokkeren uitgezet en nu lijkt het er op dat alles het normaal doet.

Nee, dus toch niet. De tweede keer gaat het weer fout.
 
Laatst bewerkt:
nog niet opgelost.
Maar het schijnt dat ssl.gstatic.com geblokkeerd is. Waar zou dat (onbewust) gebeurd kunnen zijn?
Kijk hier maar eens: google stijlblad.JPG
 
Laatst bewerkt:
Opgelost.

in hrt hosts bestand stond:
5.149.252.98 www.gstatic.com
5.149.252.98 www.google-analytics.com
5.149.252.98 adservice.google.com

na het weghalen van die regels deed alles het weer normaal.
Rest alleen nog de ondergeschikte vraag: Hoe kwamen die regels in het Hosts bestand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan