Mails verplaatsen die ik markeer als afgehandeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
Hallo,

ik heb verschillende mailboxen waarin ik ook een submap 'afgehandeld' heb. Nu zou ik graag een regel o.i.d. instellen dat wanneer ik de vlagstatus op gereed/groen zet dat mail dan wordt verplaatst.
Kan dit nergens vinden!?

Iemand wellicht een oplossing/alternatief?

Herbert
 
Hallo. Ik weet niet welk mail programma je gebruikt. Dus ik kan je niet zoveel helpen in die materie. Is het Outlook, welke outlook, is het een MAC, of is het gmail, zomaar wat vragen?

Ik heb het algemeen voor je opgezocht en misschien kun je hier je weg in vinden, dus alternatief. Klik hier.
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Ik weet niet welk mail programma je gebruikt. Dus ik kan je niet zoveel helpen in die materie. Is het Outlook, welke outlook, is het een MAC, of is het gmail, zomaar wat vragen?
Het gaat om Outlook. Had dit niet vermeld omdat ik meende dat de categorie waarin ik de vraag plaatste al voldoende zou zijn. Maar het gaat om MS Outlook 2016

Ik heb het algemeen voor je opgezocht en misschien kun je hier je weg in vinden, dus alternatief. Klik hier.
Dit is algemene uitleg van instellen van regels; dat lukt wel, maar niet specifiek wat ik zoek/vraag
 
Hoe verplaats je die berichten? Slepen met linkermuisknop? Verslepen met rechtermuisknop en verplaatsen kiezen...?

En waar verplaats je ze naar toe? Map in dezelfde account, of een pst bestand, bestand met persoonlijke mappen?


Zie mogelijk de handelswijze hier: http://www.msoutlook.info/question/206
 
Dag Herbert,

Je kunt hiervoor een snelle stap maken (Start > Snelle stappen > Nieuwe maken) waaraan je drie acties toevoegt:

  • Markeren als voltooid
  • Markeren als gelezen
  • Naar map verplaatsen

Per map waarnaar je mails wilt verplaatsen maak je zo'n snelle stap aan en daarna kun je met één klik op de betreffende snelle stap al deze acties ineens laten uitvoeren.

Ook handig: de bestaande snelle stappen die je toch niet gebruikt eerst even via de rechtermuisknop verwijderen. Dan staan die niet meer in de weg :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan