Tekst invoegen in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

bacchus63

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2018
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een word document gekoppeld aan een excel bestand, nu wil ik graag in het word document een stuk tekst plaatsen aan de hand van de gegevens uit de excel sheet.

Adres gegevens ed heb ik wel maar het stuk tekst dat ik in een excel cel heb geplaatst verschijnt niet als ik het document samenvoeg.

Moet ik iets met de cel doen of zijn er beperkingen aan het samenvoegen en zo ja hoe zou ik dat op kunnen lossen.


Alvast bedankt voor jullie respons.

Heb deze vraag ook gesteld in excel groep weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen.
 
Het lijkt mij een typische Word vraag (gaat tenslotte om samenvoegen) dus ik zou zeggen: plaats je documenten hier :). Overigens denk ik, als voorlopige antwoord, dat je de gegevens niet op de juiste plek hebt staan in je Excel bestand (dat we dus niet kunnen bekijken). Als je gaat samenvoegen met Word, moet het gegevensbestand aan strikte regels voldoen. In ieder geval moeten de gegevens op een consistente manier worden aangeboden, dus via een tabel. Of dat een Excel tabel is maakt daarbij niet uit, mag ook gewoon een datalijst zijn. Zolang je maar per kolom één gegeven aanbied, en per rij één record. En ik vermoed dat jij dat dus niet hebt gedaan.
 
bedankt dat was het dus gewoon onoplettendheid en even snel willen doen. Thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan