verschillende vormen, als layout naar nieuwen pagina kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankie59

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2008
Berichten
154
Hallo,

Ik loop tegen een probleem aan in mijn word document. Het probleem is nu namelijk dat ik verschillende vormen op een pagina heb staan in een word document. Nu zou ik graag willen dat als ik een nieuwe pagina toevoeg aan het document, alle vormen en iconen automatisch kopieeren naar de nieuwen pagina. Nu is het document al opgeslagen als een sjabloon maar de layout kopieert niet mee naar een nieuwe pagina als ik die aanmaak.
Is hier een oplossing voor?

Gr
 
Layout is wat anders als objecten op een pagina; waarom zou je die mee willen kopiëren? Kun je ze niet in de koptekst zetten?
 
Er is al een kop en voet tekst in het document, het probleem zit hem in een aantal figuren die ik wil laten verschijnen op elke nieuwe pagina die ik aanmaak in het document.
 
En dat is dus exact de bedoeling van de kop-en voettekst! Maakt toch niet uit dat er al wat in staat? Desnoods maak je een nieuwe sectie aan, als je ze niet op alle pagina's wil zien. Of gebruik je de voettekst.
 
En dat is dus exact de bedoeling van de kop-en voettekst! Maakt toch niet uit dat er al wat in staat? Desnoods maak je een nieuwe sectie aan, als je ze niet op alle pagina's wil zien. Of gebruik je de voettekst.

Het is de bedoeling dat er een kant lijn door in het document komt bij elke nieuwe pagina die word aangemaakt.
Ik heb een bestand toegevoegd als voorbeeld, ik wil graag dat de kant lijn word aangemaakt op elke nieuwe pagina.Bekijk bijlage test document.docx
 
Ik zal er vanavond naar kijken. Als jij belooft de QUOTE knop niet meer onnodig te gebruiken :).
 
Ja hoor, en precies zoals ik het zei. Als je de afbeelding naar de koptekst verplaatst, krijg je hem op elke pagina netjes terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan