HP DeskJet 2632 - All-in-One Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
391
hallo allemaal , ik heb zo een HP DeskJet 2632 - All-in-One Printer gekocht en heb problemen met de intallatie op windows10,Op android lukt het voor de installatie via Hp smart,
op windows heb ik driver via 123hp,com gedownload maar wilt niet lukken , ook via HP smart app op windows10 lukt het de installatie tot laatste stap dan vraag ie om de printer via de instellingen maar vindt geen printer .
heeft iemand misschien een ervaring met deze printer ?
Alvast bedankt
 
Misschien is het handig als je ons even verteld hoe de printer wordt gebruikt, via WiFi of de usb-kabel..?
Indien via WiFi, heb je de printer dan reeds verbonden met je WiFi netwerk..?
Zo ja, hoe heb je dat gedaan..?
Indien via de usb-kabel, heb e de printer reeds vóór de installatie aangesloten..?
Je moet de printer nl. pas aansluiten als de installatie-software daar om vraagt, anders gaat het niet werken...
 
excuses , wifi wordt gebruikt op wifi , en geconfigureerd via android ( HP smart app ) du via smartphone kan ik makkelijk afprinten , probleem is enkel op laptop met windows10 krijgt ik het niet geinstalleerd,
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reactie ( Scrapheap ) ik heb het al gedaan maar wilt niet lukken vindt geen printer , ook heb ik driver via 123.hp.com gedownload maar wilt niet lukken , nu ga ik de site wat Alfred 2 doorgegeven heeft proberen, maar zelfde driver heb ik ook geprobeerd, en op laatste stap vraagt ie ipadres ,ik vul het in maar met in of andere manier vindt de printer niet,
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal het is gelukt.Probleem was met router AC750 Wireless Dual Band Gigabit Router, een drama router echt waar, blokkeert alles ,zelf chromecast.
heb de router gereset en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft blijft voordoen.
Ik heb het dus via de router van internet provider zonder problemen .het is dus gelukt.
weet iemand misschien welke router merk ,type is beter ?
 
AC750 Wireless Dual Band Gigabit Router
Diverse merken hebben een router met dezelfde naam en elke router is prima in te stellen en soms is er nieuwere firmware uitgebracht, daar al naar gekeken?
En die van de ISP heeft de bovenstaande vervangen of iets anders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan