Bladwijzer blijft op you-tube staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
Hallo,

Op 1 pc ( windows 10)open ik google chroom en verschijnt er ook google chrome in de bladwijzer ( gekleurde G tekentje) , deze is dus prima.

Op de andere pc met windows 7 verschijnt hier het you-tube teken en niet van google chroom.
ook als ik een nieuw tabblad open verschijnt dit tekentje.

Als ik de bladwijzer wil bewerken onder naam staat hier gewoon chroom en de URL is chrome://newtab

Hoe kan ik dit veranderen.
In de configuratie staat nergens yoik u-tube geinstalleerd.
P.S. de pc staat niet bij mij en kan dit pas morgen aanpassen en uitproberen. wel als er nog vragen zijn kan ik die misschien beantwoorden.
Misschien heb ik dit onder de verkeerd forum gezet,zoals vragen over google chrome?.

alvast bedankt willem
 
Laatst bewerkt:
Dag manamana , ik zal morgen eerst de pc scannen met avast en malware bytes
Daarna probeer ik het bovenstaande.
Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb uitgelegd wat ik bedoel met het icoontje van you-tube in windows 7 dat elke keer als ik bv een nieuw tabblad open tevoorschijn kom,t i.p.v. het icoontje en tabblad van chrome.
kom er morgen op terug.

alvast bedankt willem
 
Hoi Willem. Ik zat me net ook nog te bedenken dat er misschien een extensie is gedownload uit de Chrome Web Store voor een bladwijzer.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet wat je bedoelt en wat dat betekent , zou je me het kunnen toelichten.
 
sorry maar het word me nu duister.
Als een nieuw tabblad wil hebben met google chrome verschijnt dan elke keer voortaan chrome i.p.v. you-tube, want ik zie in de webstore nergens google chrome staan.
ik zal wel iets verkeerd begrijpen of ik bijn een verschrikkelijke leek,sorry.
 
Nee, niet erg dit is een help site. :thumb::) Google Chrome is een browser, net als internet Explorer. Extensies in Chrome is voor het gemak in gebruik. Maakt niet uit, ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen, en er zijn ook nog anderen.
 
Laatst bewerkt:
dank je,
het uitproberen van je tips kan ik helaas pas woensdag doen , dus hoop er die dag op terug te kunnen komen.

willem
 
helaas vandaag pas tijd.
ik had het verkeerd opgeschreven,yahoo verschijnt elke keer in een nieuw tabblad
 
manamana ,Geweldig .
eerst pc gescand en malware verwijdert,daarna instellingen terug gezet zoals je had beschreven.
En ja hoor, geweldig het is opgelost.
Nogmaals alweer bedankt manamana en helpmij.

bedankt en met vriendelijke groet , willem 2
 
Graag gedaan. Bedankt voor het compliment. Leuke reactie. Succes verder Willem2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan