Twee tabbladen naast elkaar met 1 muisklik

Status
Niet open voor verdere reacties.

radegroot

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Berichten
49
Goedemorgen forumleden,

In Chrome heb je een extensie (Tab Resize split screen) waarmee je met 1 muisklik twee geopende tabbladen naast elkaar op je scherm hebt. Zie https://chrome.google.com/webstore/detail/tab-resize-split-screen-l/bkpenclhmiealbebdopglffmfdiilejc

Nu ben ik op zoek naar hetzelfde voor Edge, maar kan dit niet vinden... heeft iemand een idee hoe ik 'razendsnel en eenvoudig' twee tabs naast elkaar krijg, zonder dat ik met de muis moet gaan 'resizen'?

Heel veel dank alvast voor de tips!

Gr.Raymond
 
Is het zo dat je op de taakbalk met de rechtermuisknop klikken. Dan zie je dat je vensters naast elkaar weergeven en dan kunt openen, klik daar op. Is dat het?
 
Laatst bewerkt:
Is het zo dat je op de taakbalk met de rechtermuisknop klikken. Dan zie je dat je vensters naast elkaar weergeven en dan kunt openen, klik daar op. Is dat het?

Nee, helaas. Ik kende deze mogelijkheid nog niet, maar het is niet wat ik zoek. Je kunt in Edge twee tabbladen 'los van elkaar trekken'. Eén tabblad moet vervolgens het linkerdeel van het scherm vullen en één tabblad het rechterdeel. In Chrome heb je een extensie die dit met één muisklik doet...
 
Ik denk zelf dat je daarvoor dan het register in moet duiken en dat die optie normaal dus niet bestaat. Alleen zoals ik eerder omschreef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan