Een nog niet bestaand item aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustAwesome

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2018
Berichten
5
Hoi Heren en Dames,

Ik heb een brandende vraag, ik heb echter geen idee hoe ik hierop moet zoeken (en dus mijzelf kan bijscholen hierin)

Ik heb een op maat gemaakt facturenprogramma gemaakt, hier zitten maximaal 12 regels in die ingevuld kunnen worden. In totaal dus 12 verkoopitems.

Nu is dat voldoende, maar ik wil graag weten hoe ik de gebruiker bijvoorbeeld zelf een oneindig aantal regels kan laten aanmaken en hier op code kan toepassen.

Je kunt natuurlijk code toepassen op acties die je reeds hebt toegekend, zoals een opslaan knop. Maar hoe doe je dit na specifieke input van de gebruiker?

Ik hoop dat mijn vraag helder is.

Fijne avond!
Mark
 
Zonder dat programma en waarschijnlijk ook de broncode zal niemand daar wat over kunnen zeggen.
 
Het programma is op maat gemaakt, dus het wordt lastig om deze te gaan delen met andere. Dat lijkt me overigens ook niet nodig. Deze vraag is niet zo zeer van toepassing op de applicatie zelf, maar puur een algemene vraag.
 
Dan is het antwoord, ja, dat kan altijd.
 
Beetje last van Autisme soms?

De vraag is hoe je dit doet, hoe je live user input zodra de applicatie draait alsnog kunt uitvoeren met de door de gebruiker aangemaakte input
 
Beetje last van gebrek aan vriendelijkheid soms?
Hoe kan je verwachten dat iemand een zinnig antwoord op je vraag kan geven zonder het programma te kennen of te zien?
 
Dus als ik wil weten hoe je Ferrari rijd dan moet ik hem eerst kunnen lenen? Dat is volgens mij helemaal niet nodig
 
Nee, dat hoeft dan inderdaad niet omdat ik je dat dan kan vertellen omdat ik die Ferrari ken.
 
Nougoed, om terug te komen op het onderwerp. Volgens mij vraag ik heel vriendelijk of iemand mij kan uitleggen hoe dit heet en hoe je dit kunt implementeren. Of heb ik dat niet duidelijk geformuleerd?

Ik hoop dat je snapt dat een programma waar ik ruim een jaar mee bezig ben geweest ik niet zomaar kan publiceren voor jan en alleman terwijl het op maat gemaakte software betreft. Ik kan natuurlijk wel een gedeelte van de code beschikbaar maken, maar dan moet daar wel aanleiding voor zijn, en dat heb je me tot nu toe niet gegeven.

Tot zover... ik hoop dat iemand mij alsnog kan uitleggen hoe dit in de dagelijkse applicaties wordt uitgevoerd in VB.
 
Dat begrijp ik best. Maar als je zelf programmeert zal je ook begrijpen dat het geen doen is een antwoord op je vragen te geven zonder het programma te kennen. En zeg nou zelf, het gaat niet om staatsgeheimen. En we zijn hier allemaal vriendelijk en doen ons best anderen te helpen. Als ik dan bij een antwoord dat je niet bevalt wordt uitgemaakt voor autist houd het al snel op.

Met excuus aan echte autisten die allemaal hun eigen waarde hebben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan