Kan ik van een externe een interne harde schijf maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie123321

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Berichten
101
De titel zegt het: kan ik een externe HDD zo opentrekekn en er een interne HDD van maken?

De andere kant op is mogelijk, van een interne een externe maken.
Maar wat als die van mijn desktop versleten is en ik wil een ander inbouwen en gewoon een van de externe HDD's gebruiken die ik al heb?

Ik hoor het graag als je wat weet.
 
Ligt eraan hoe ze dat aan de binnenzijde hebben uitgevoerd, die van WD b.v. hebben een rechtsstreekse USB interface en die kun je niet als interne gebruiken.
Maar harde schijven zijn niet echt duur meer en een SSD is ook nooit weg.
 
Een externe kan je vaak als interne zetten om uit te lezen als de behuizing kapot is, dus dan kan je hem ook inbouwen.
Van een interne kan je altijd een externe maken als je een daarvoor geschikte behuizing koopt.

Alleen geef ik PHP4U gelijk een nieuwe HD is niet duur meer en een SSD is eigenlijk nog veel beter, je wint daar echt snelheid op. En ook die zijn best betaalbaar.
 
Alleen geef ik PHP4U gelijk een nieuwe HD is niet duur meer en een SSD is eigenlijk nog veel beter, je wint daar echt snelheid op. En ook die zijn best betaalbaar.

Jij bedoelt Lange Pier.;)
 
Oké, daar was ik al bang voor. Geen mooie SATA connector, maar echt direct naar USB. (ik heb 2 WD's staan)

Maar goed, bedankt voor het antwoord!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan