hotmail agenda toevoegen aan Google agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendela49

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2018
Berichten
3
Hallo,
Ik wil graag mijn Hotmail agenda toevoegen aan mijn Google agenda. Nu heb ik via Outlook mijn agenda gedownload en staat die op mijn computer als een .ics bestand. Dan ga ik via mijn computer naar mijn Google agenda en kies de optie importeren. Dan kies ik het bestand en importeren maar dan krijg ik continue de melding "we kunnen dit bestand niet importeren. Probeer het over enkele minuten nog een keer". ondertussen ben ik al enkele uren verder en ik kom er niet uit.
Heeft iemand nog een tip voor me? Ik kan nu mijn agenda wel via de outlook app inzien, maar die vind ik niet makkelijk in gebruik.

Alvast bedankt!!!
 
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had gehoopt door mijn gmail agenda toe te voegen aan mijn outlook agenda dat mijn probleem opgelost zou zijn. Maar helaas, ik zie wel de afspraak uit gmail in outlook staan, maar omgekeerd niet. Ook met de andere link kom ik niet verder. Iemand toevallig een andere mogelijkheid?
 
Hier proberen. Hoop dat het dan wel kan. (Engels)

https://www.youtube.com/watch?v=BERQkGHzc6E

Outlook Google Calendar Sync blijft weliswaar een externe oplossing, het zou een stuk comfortabeler zijn als een synchronisatie-functie in de agenda-applicaties zelf was ingebouwd.

De tool doet echter wel wat hij belooft en kan dus wel een uitkomst bieden voor wie beide agenda’s beter op elkaar wil afstemmen

Las dit vandaag nog. https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/outlook-google-calendar-sync-synchrone-agendas
 
Laatst bewerkt:
De methode die je via de link had gestuurd was een andere dan ik had gedaan, maar ik krijg nogsteeds dezelfde melding. Dus ik denk eigenlijk dat er bij Google iets mis gaat. Ik heb daar ook al een vraag uitstaan. Hij wil de kalender niet uploaden. In het artikel ga ik me morgen of zo verdiepen, heb er nu weer even genoeg tijd in zitten....
Mocht je nog een andere agenda app weten die fijn in gebruik is, dan sta ik daar zeker ook voor open!

Fijn dat je wilt helpen, wordt zeer gewaardeerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan