samsung galaxy s3 icoonjes bij envlop

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forum leden.
Ik zie de laatste tijd op het scherm bij de envloppe van mijn mail een cirkeltje staan met een nummer er in ,Nu staat er -30 ????
Wat heeft dit te betekenen en hoe kom ik er van af En waar komt het vandaan ?? Als ik hem smorgens bekijk staat er geen nummer bij zodra ik heb gekeken in mijn postvak dan staat er weer een nummer in ??? Ik heb dit nog nooit eerder gezien
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Kunnen ongelezen berichten zijn. Check al je postvakken, ook je spam en prullenbak.
 
Hallo allereerst bedankt voor uw reactie Ik heb alle mappen die ik kan vinden leeggemaakt . Dat heb ik al meer gedaan . maar komt later dan gewoon weer terug Zo ik nu kijk staat er geen getal meer bij maar dat kan morgen weer anders zijn En het gaat altijd om het getal 30 of iets lager
vreemd geval . Ik ga nu eens in de gaten houden wanneer hij weer terug dat getal aangeeft en hoeveel . En welke handeling ik heb gedaan
Ik hou u op de hoogte
e de waele
 
Zoals ik al eerder melde vanmorgen kijk ik op het scherm en er staat geen cirkel met getal , Zodra ik 1 email open en lees en sluit staat er een getal op het scherm -29 En blijft daar staan wat kan dat zijn ?
e de waele
 
Cijfers staan er nog steeds heeft iemand nog ideen wat het kan zijn ?? Of heeft iemand dit al eens meegemaakt ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan