Tabbladen-balk verplaatsen (onder de adresbalk en de de bladwijzerwerkbalk wil ik hem

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostzw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2012
Berichten
18
De laatste keer dat ik Google Chrome opstartte, stonden mijn tabbladen ineens helemaal bovenaan het scherm. Dit vind ik bijzonder irritant, aangezien ik gewend ben dat ze direct boven de pagina die ik op dat moment geopend heb staan. Welke zoekterm ik ook invul in Google, ik krijg duizend manieren om Chrome te tweaken, aan te passen en te veranderen, maar deze vraag wordt nergens gesteld/beantwoord. Heeft iemand hier een idee hoe ik mijn Chrome kan herstellen zodat het er weer uit ziet zoals eerder?

Bij voorbaat dank
 
Het is niet helemaal duidelijk hoe dit nu eruit ziet bij jou. Wellicht was een print screen goed geweest om hier te plaatsen.

Wat aan de hand kan zijn twee dingen:
- Klik op F11, hierdoor kan het zijn dat je een volledige scherm weergave hebt.
- Kies voor "systeem herstel", indien een update heeft plaatsgevonden die niet naar wens is zou je deze hiermee ongedaan kunnen maken.
 
tabbladenfout.jpg

Ik zou de tabbladen graag onder de adresbalk (ik bedoel dus waar het adres van de website wordt weergegeven) krijgen, terwijl ze nu, zoals op de afbeelding is te zien, helemaal bovenaan staan. De truc met F11 laat alle werkbalken verdwijnen, ik ben een beetje huiverig om 'systeem herstel' uit te voeren, omdat ik deze update al enige tijd geleden heb uitgevoerd en ik mijn computer als gevolg van vakantie toen enkele weken niet heb gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Om de "view" zo groot mogelijk te maken staan de tabs voortaan op de titelbalk, net als bij de andere Chrome themes
Hetzelfde is het geval bij Firefox en Edge, het zijn nu Apps.
 
Laatst bewerkt:
Ik had het prettiger gevonden als Google deze wijziging optioneel had gemaakt. Ik vind het géén vooruitgang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan