Firefox venster vastzetten / altijd op voorgrond houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrTinkertrain

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
Berichten
79
Hallo allemaal,

Ik ben een fanatieke dartsfan en met regelmaat bekijk ik wedstrijden via een livestream.
Soms zitten daar partijen tussen die wat minder leuk zijn om naar te kijken en dan ga ik ondertussen iets anders doen op de PC (andere sites bezoeken, in Excel werken o.i.d.)

Is er een manier om het FF-venster met die livestream permanent op de voorgrond te houden, terwijl ik andere sites bekijk of in een ander programma bezig ben ?

Ik heb zelf al in de opties van Firefox zitten kijken, maar kon daar zo snel niets in vinden.
Via Google kreeg ik een aantal hits, maar die waren zo oud dat de meesten niet eens meer werkten.

Bij voorbaat dank voor het meedenken !
 
Gebruik een tweede beeldscherm :)
 
Hallo Mike, Misschien is het wel handig om alle vensters bovenaan te kunnen houden. Lang niet alle programma's hebben een Always on top mogelijkheid. Hiervoor heb ik al heel lang het programma DeskPins. https://efotinis.neocities.org/deskpins/ Bij het starten ervan verschijnt dat in het systeemvak. Rechts klikken en "Enter pin mode" kiezen maakt de aanwijzer een pin. klik hiermee op de titelbalk van het gewenste venster en het blijft altijd bovenaan. Wanneer het venster maximaal is of op een andere manier voor de taakbalk schuift dan druk je op de toetsen Ctrl + Esc om die te laten verschijnen want het blijft ook boven de taakbalk en het menu Start.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Alfred,

Deskpins ziet er veelbelovend uit, ga ik eens uitproberen.
Hartelijk dank voor de tip !:d

De overige tipgevers ook hartelijk dank voor hun bijdrages.
 
Bij Opera is dat een standaard optie. Ik kan bijvoorbeeld een NPO1 uitzending altijd on top laten staan.
Het gaat om he icoontje bij de rode pijl, die moet je dan aanklikken. Super simpel en handig.
attachment.php
 

Bijlagen

  • operadeskpin.jpg
    operadeskpin.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 260
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan