AMD Ryzen 3 2200 U

Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
139
Goede morgen,

Gisteren hoorde ik in de winkel vertellen ,tegen een klant die een HP laptop wou aankopen ..type HP CA0118 NB , dat de processor AMD Ryzen 3 beter zou presteren dan de intel i3 en zelfs niet moet onderdoen /,gelijkwaardig of iets beter dan den i5 !! is dit correct of verkopers praat . ik was ook aan het rondzien in de winkel ( Krefel ) en hoorde deze uitleg , nadien ben ik eens gaan zien naar deze laptop en zag er goed uit ,goede specificaties denk ik toch en denkelijk aan een interessante prijs 499 .


groeten,
 
Hangt er ook maar helemaal van af in welke mate en over welke Ryzen 3 en Core i3 je praat en bij welke toepassing dat zo zou zijn.
Aangezien beide types niet genoemd worden is dat niet met zekerheid te zeggen.
Genoemde HP laptop is geen NL model....
 
Hallo,

Eergisteren gevonden dat deze AMD ryzen3 2200U toch sneller zou zijn dan de i3 M370 die in mijn Acer zit .Wel vreemd is dat ik de Hp CA0118nb enkel te vinden is bij Krefel ( winkelketen ) ,Nergens anders ?en ook in Nederland bij Electro corner .

ik heb ook gemaild naar HP en na ongeveer 2 weken een antwoord , dus snel zijn ze daar zeker niet .......zie het antwoord .en ook wel een vreemd /raar antwoord ...

Hallo Francois,

Ik vermoed dat dit een model is dat voor krefel wordt ontworpen en verkocht via hen. Ik heb op internet alleen maar info gevonden via krefel….in onze line up vind ik het ook niet terug…

ik had ook gevraagd aan HP ...of ik er een tweede harde schijf kon in plaatsen.......

Beste,

Er kan geen tweede harde schijf geplaatst worden.

I3 en i5 zijn indicaties van intel processoren en hier zit een AMD ryzen3 processor in, die is vergelijkbaar met i3 van intel (i5 is meer performant dan i3)



Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kind regards,


Partner Business Manager
 
Het valt mij op dat de HP CA0118 NB alleen in Belgie te koop is.
In het verleden was het een veel voorkomend verschijnsel dat een multinational een en het zelfde product per land een eigen uitgave maakte. local for local noemde ze dat. Maar tegenwoordig gaat alles mondiaal.
Maar kennelijk heeft HP in Belgie een eigengereide afdeling zitten :)
 
Hallo srpchulp,

Het zit inderdaad vreemd in elkaar , soms zou je denken dat ze niet samenwerken bij HP ? het toetsenbord is natuurlijk ( meestal ) aan het land gebonden.Maar wat die HP man schrijft in toch heel raar , dat hij denkt dat dit model alleen voor Krefel wordt gemaakt .Hij vond het ook maar alleen op internet ...naar Krefel toe dan en dat het model in hun LINE UP niet te vinden is.

grt
 
Niet vreemd dit, er worden in de prijswatch van tweakers.net ook zeer regelmatig modellen laptops aangeboden die uitsluitend bij Mediamarkt of CoolBlue te verkrijgen zijn.
Deze verschillen, wat configuratie ( hardwarematig ) betreft, minimaal met de gewone serie-productie modellen maar zijn op de sites van de fabrikanten dan ook vrijwel nooit terug te vinden als je op volledig modelnummer zoekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan