Nieuwe telefoon, kan gmail niet meer aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenvh82

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2014
Berichten
7
Ik heb onlangs een nieuwe mobiele telefoon gekocht, mijn oude Samsung Galaxy s7 edge was aan zijn eind en het was tijd voor een andere, dit keer geen Samsung meer maar een Sony Ericson xz2 compact.
Prima ding, aangemeld met mijn Gmail emailadres, gesynct met de Samsung en bijna alles werd overgezet.
Dus dusver prima, echter bij het aanmelden op de standaard mail app van Sony gaat het mis, mijn andere mailadressen (hotmail) kan ik gewoon aanmelden en mails mee verzenden, echter de 2 Gmail adressen die ik ook heb willen niet.
Met de Gmail app gaat het wel en kan ik de mails lezen maar die wil ik niet gebruiken omdat ik die niet fijn vindt werken.
Op de Samsung ging het wel met de standaard email app, met de nieuwe dus niet, op wifi niet zowel als op 4G, wat zou het kunnen zijn?
Ik kreeg de volgende foutmelding:

Screenshot_20181216-144402.png

De serverbeheerder, is dat Google of... ?
 
Sorry, dat was ik vergeten te melden, die optie had ik al geprobeerd, gaf geen resultaat behalve mails in HOOFDLETTERS van Google of het wel de bedoeling was wat ik gedaan had..
Maar bedankt voor het meedenken :)
 
Helaas, ook daar kan ik niets vinden om in te stellen....
Ik snap het probleem ook niet van Google, waarom kon het op mijn oude telefoon wel met een verouderde Android en met de nieuwste Android is het opeens een enorm probleem...?
 
Laatst bewerkt:
2 staps verificatie gecontroleerd en staat uit, ook nooit ingesteld voor zover ik mij herinner.
Op mijn computer ben ik ingelogd onder een hotmail adres (windows 10 computer).
Heb mijn pc uitgezet, geprobeerd aan te melden, niets, daarna geforceerd geprobeerd met tijd veranderen en de toetsen combinatie, berichtje dat google gesynchroniseerd is, nogmaals geprobeerd....niets...:(
 
Deze stappen ook zojuist gedaan, melding van google "Accounttoegang ingeschakeld", opnieuw geprobeerd met mijn beide gmail accounts..... nada.

Ik denk ook eigenlijk dat deze stap bedoeld is voor Google apps..

Voor vanavond stop ik er ff mee, morgenavond maar eens verder kijken..

Bedankt in ieder geval voor zover!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan