Renault Twingo (1997) radio & speakers vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
489
Beste,

Ik heb geen idee of ik met deze vraag op het forum terecht kan, maar ik neem de gok...

Over een paar weken krijg ik de Renault Twingo (1997) van iemand, vanwege aanschaf nieuwe auto. Mensen die de Renault Twingo wat beter kennen weten misschien dat het geluid (radio + speakers) in deze auto's belabberd is.

Omdat ik totaal niet thuis ben in de autoradio's en speakers vroeg ik mij af of iemand hier op helpmij mij een beetje wegwijs wilt brengen wat betreft mijn mogelijkheden kwa prijs/kwaliteitverhouding met autoradio's.

Aangezien de Twingo al een oude auto is, (daarnaast nog niet zo veel kilometers op de teller), wil ik er ook niet meer dan €100,- +- aan uitgeven. Ik ben redelijk technisch dus zelf inbouwen is geen probleem.

Is er iemand die mij een beetje op weg zou kunnen helpen, of een goed setje weet misschien?

met vriendelijke groet,
Drioras
 
Laatst bewerkt:
2e hands Pioneer radio via Marktplaats kopen. Prima geluid.
Je verwijdert de bestaande radio door met 4 pennetjes (bijvoorbeeld satéprikkers) de vier gaten aan de bovenkant in te drukken.
Inderdaad, via bluetooth klinkt het beter dan FM radio.
 
Vergeet speakers niet.
Kans is groot dat het &#@ klinkt door de luidsprekers, ongeacht radio, versterker of soort verbinding.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan