Contacten invoeren in Samsung Galaxy Tab A uitgerust met een Simm kaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo allemaal

Het handelt over contacten invoeren in Contacten op een Samsung Galaxy Tab A 10,1" 32Gb T585 WiFi 4G

Eerder genoemde Samsung Galaxy Tab A met als extra uitgevoerd met een Sim om te kunen bellen en internetten

Toch is de handleiding duidelijk over het invoeren, maar NIET over het niet terug kunnen vinden van het desbetreffende Contact,
meestal lukt het mij dan ook niet om een normaal contact in te voeren.

Ingevoerd moet er worden met de App: Contacten

Om te beginnen moet je een keuze aangeven WAAR je het contact wilt neerzetten/plaatsen

Keuzes zijn: op het Tablet, in Google account of tenslotte op een Samsung account

Ik heb als test, op alle drie de locaties hetzelfde account neergezet.

Doch ik kan het Contact dus nergens terugvinden noch in de Telefoonlijst, noch in de WhatsApp-lijst, noch in de Email-lijst
ook niet na een synchronisatie

Pas als ik het bepaalde Contact heb gebruikt, kan ik dat Contact terugvinden op een lijst (dus als ik Contact gebeld, of geWhatsApped, of geEmailed heb zie ik desbetreffend Contact meestal terug)

Wie kan mij uit de droom helpen, je zou toch normaliter gewoon een lijst met je Contacten moeten kunnen aanleggen, mede omdat er in de handleiding gesproken wordt over het invoeren van een Email-CSV lijst (dus massaal invoeren)

Met vriendelijke groeten
Dukkel
 
Hallo Manamana

De link die je gaf ging inderdaad naar een Samsung Tab A T585 32Gb WiFi 4G

Maar als voorbeeld wordt gehanteerd een Tablet met Android v7, en die verschilt toch in belangrijke mate met versie 8.1, die ik al heb.

Toch heb ik door ook deze handleiding door te lezen "mijn probleem" kunnen oplossen.

Het bleek slechts 1 knop verschuiven, zoals meestal, effe verder kijken als m'n neus lang was....

De keuze-knop staat nu op Alle Contacten ipv WhatsApp, Google of het Samsung account

Hartelijk bedankt en nog fijne feestdagen, en een gezond 2019
Dukkel
 
Mooi opgelost, weer een biertje verdiend. En ook fijne feestdagen Jan.
 
Hallo Manamana
Kom je van de zomer ze opdrinken?
 
Probeer ik wel te Volendam. Ik heb er nog 6 tegoed van je. :d;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan