Google Forms in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krist

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Berichten
344
Hallo,

Ik probeer een google form in mail te versturen. Ik maak een google form en bij het 'zenden' kan ik dan kiezen 'include form in email'.
Als ik deze verstuur, komt deze in een povere versie in mijn outlook.GoogleFormOutlook.jpg
Bekijk ik dezelfde mail online, dan is deze daar wel okee? GoogleFormOnline.jpg

Kan ik iets doen?

Alvast dank,
Krist
 
Hallo. Dat formulier welke je invulde heeft een geschreven kenmerk. (this content is neather created nor endorsed by google)vertaald (deze inhoud is niet gemaakt of onderschreven door Google)

Dus kennelijk is er iets mis met dat formulier.

Ik kon me nog onderstaande link herinneren. Ik weet ook niet of dat toen heeft geholpen, daar de vraagsteller nooit terug reageerde. Misschien is het wat voor je.

Klik linkje https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/855465-Google-formulier-verzenden
 
Dank voor je antwoord.
Ik volgde de linken, maar deze gaan over een spreadsheet. Ik maakte deze met forms.
Daar zie ik geen mogelijkheid om wijzigingen te doen.
Via webmail lukt het perfect om te antwoorden en zie ik de form 'netjes'...
Hoe krijg ik deze netjes in outlook? Dit is de code..

<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc9MQGERCrTrAGBqxbWc5JYhV5ENTtdyPWJL_OlV17ZMJvjSg/viewform?embedded=true" width="640" height="672" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Loading...</iframe>
 
Sub VoegHTMLin()

Dim insp As Inspector
Set insp = ActiveInspector
If insp.IsWordMail Then
Dim wordDoc As Word.Document
Set wordDoc = insp.WordEditor
wordDoc.Application.Selection.InsertFile "C:\Users\Krist.CDVAURA\Documents\NieuwsbriefVrijwilligers.html", , False, False, False
End If

End Sub

Hallo,
Ik heb bovenstaande code ingevoegd in de macro en bij verwijzingen het nodige gedaan.
Ik krijg een foutmelding bij foutopsporing. Lijn 3 (If ins...) Fout 91: objectvariable of blokvariable is niet ingesteld.

groeten,
Krist
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan