Klein bluetooth knopje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthias2

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2017
Berichten
82
Hallo allemaal, ik zoek een klein bluetooth knopje waarvan de batterij lang meegaat en die onder een teen in een schoen zou passen waarmee ik een invoer kan sturen naar mijn laptop, gewoon even nieuwsgierig maar bestaat zo'n apparaatje???
Groetjes mij
 
Nooit gezien, of van gehoord. Wat is precies je doel? Ik ben er benieuwd.
 
Op mijn school zijn veel leraren die je naam roepen en je dan je handen omhoog moet halen zodat je niks weg kunt klikken en ze kijken of je iets anders doet, ze zeggen dat het altijd lukt en dat leerlingen er niks tegen kunnen doen, mijn plan is dus een klein knopje in mijn schoen te doen waarmee ik bijv. De toets f6 naar mijn laptop stuur die door het programma autohotkey en een script dat ik heb geschreven het omzet in ctrl+windows+pijltje-rechts. Zo kan ik dus naar een tweede tabblad waar mijn schooldingen open staan.
 
De qblinks lijkt me wel wat en heeft ook niet een te hoge prijs, maar werkt ie ook met een pc?
 
Die docenten hebben zeker nog nooit van een tool als LanSchool gehoord.
 
Bij die qblinks staat heel duidelijk "smartphones" dus Android, iOS e.d.
Het ligt dus voor de hand dat het met een Windows-pc niet werkt want gemakshalve ga ik er maar vanuit dat je geen Bluestacks o.i.d. op betreffende pc kunt installeren.
 
Wat ik begrijp van MEme is dat je dat moet installeren..
Het zou mij verbazen als de systeembeheerder op school jou, als leerling, toestaat iets te installeren, dus :rolleyes:.....
 
Iedereen heeft zijn eigen laptop bij ons op school en die gebruiken we bijna elke les, ik heb MEmu al op mijn laptop staan maar zoals je al zei kon je eigenlijk niks behalve school spul downloaden of installeren maar dat systeem hebben ze zelf gemaakt en is heel makkelijk te omzeilen
 
Laatst bewerkt:
Bij die qblinks staat heel duidelijk "smartphones" dus Android, iOS e.d.
Het ligt dus voor de hand dat het met een Windows-pc niet werkt want gemakshalve ga ik er maar vanuit dat je geen Bluestacks o.i.d. op betreffende pc kunt installeren.

Qmote en Qmote S hebben een "presenter mode".
Zie https://qblinks.com/support, hoofdstuk "Supported platform for Presenter Mode".

p.s. Ik heb geen verstand van dit soort hardware, maar ik vond het een leuke vraag om eens uit te zoek (je weet nooit waar het later goed voor is)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan