verwijderen chrispc screen recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
Hallo

wie kan mij vertelen hoe ik chrispc screen recorder verwijderen .
al geprobeerd in configuratiescherm programma's en onderdelen dit ging niet .
ook in verkenner in map programma's map chrisPC\ScreenRec unins00.exe en ook hier niet . bij verwijderen geeft ie dan de volgende melding zie bijlage ScreenHunter 34.jpg
terwijl ik niets open heb staan .

m.v.g

Tjima
 
Crisp zal ergens op achtergrond draaien.
Voor dergelijke problemen kan je een unlocker gebruiken
2 voorbeeldjes (beide portable en gratis)
Link 1
Link 2
 
Hey, Als een programma op de achtergrond nog actief is dan kan u Taakbeheer openen (Ctrl+Alt+Del en dan Taakbeheer kiezen). Hier de processen en services die erop van toepassing zijn stoppen. Als u de opdracht "msconfig" geeft dan op de tabbladen Opstarten en Services het zelfde doen maar voor effect zal de computer daarna opnieuw moeten opstarten. Controleer dan nogmaals Taakbeheer.

Verder zal een programma per definitie actief zijn en ook gestopt kunnen worden wanneer dat in het systeemvakje, rechts op de taakbalk, staat.

Als paardenmiddel kan u nog een lijst laten opstellen met AutoRuns van Sysinternals. Dit is een overzicht van alles wat er opstart op de computer en daar kan u Chrispc Screen Recorder en alles wat ermee te maken heeft stoppen. AutoRuns is een programma wat niet geïnstalleerd hoeft te worden. Als u een lijst bijhoudt van alles wat opstart en vertrouwd is dan kan u bovendien met AutoRuns altijd snel zien of er iets ongewenst opstart.

Op Internet is vaak te vinden hoe een programma met eventueel alle resten ervan en zelfs registervermeldingen kan worden verwijderd. Ik raad af om de daar vaak geadverteerde programma's te gebruiken. Succes
 
ok gast0660 en Alfred 2

bedankt voor jullie hulp is gelukt .

gr Tjima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan